“Ideaal voor onze lunch!”
Beoordeling van Le Galoubet

Le Galoubet
Geclassificeerd als nr. 5 van 18 Restaurants in Menerbes
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 augustus 2016 beoordeeld

Ons bezoek aan Menerbes was vroeg gestart rond 1000u, en het was een warme dag. We besloten iets te drinken binnen in het restaurant, in de schaduw, en met de intentie er te lunchen. Zeer vriendelijke bediening, die er ons op attent maakte dat we vanaf 1200u ook op het schaduwrijke terras juist tegenover het restaurant konden plaatsnemen. We hebben beiden een salade genomen, een terre et mer, en een salade Galoubet. Prijs/kwaliteit in orde, geen culinaire hoogvlieger, maar rijkelijk belegd en smaakvol. Afgelsoten met een koffie. Toilet is er zeer proper. Een geslaagde lunchpauze in een aangenaam kader met vriendelijke uitbaters!

Datum van bezoek: augustus 2016

3 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker en erg vriendelijke bediening. Mooi terras in een pittoresk stadje. In elk geval een betere prijs/kwaliteit dan het restaurant ernaast, la véranda

Datum van bezoek: juli 2016
4 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben deze keer de fout gemaakt om niet de dagschotel te nemen maar van de kaart te kiezen.
Er stond een Portugese specialiteit op de kaart, en het bleek een soort van kroketjes te zijn met verschillende vullingen. Leek me niet zelfgemaakt, maar uit een verpakking te komen. Hoedanook het was niet lekker. Trouwens de andere gekozen gerechten waren van middelmatige kwaliteit. Geen aanrader dus.

Datum van bezoek: juli 2015
29 juli 2014 beoordeeld

Het grote pluspunt van dit restaurant is zijn terras. Voor culineaire verrassingen moet je hier niet zijn maar je kan er wel lekker eten. De dagschotel (gebakken eend met een tijmsaus) was heel lekker, de salade "Galoubet" iets te eenvoudig. Wel lekkere wijnen van het domein "La Garelle" uit de buurt. Zeker de moeite waard om te proeven.

Datum van bezoek: juli 2014
18 juni 2013 beoordeeld

Als ik blind had geproefd, had ik niet geraden wat ik at! Dat zegt het wel zo'n beetje. Smaak van eten was zo flauw en neutraal dat er -helemaal niets- te onderscheiden was. Opmaak bord erg fantasieloos. Rekening was veel te hoog, ik kom hier echt nooit meer. Tenzij de kok vervangen wordt...

Datum van bezoek: juni 2013
    • Sfeer

Reizigers die Le Galoubet bekeken, bekeken ook

In Le Galoubet geweest? Deel je ervaringen!