“Lekker en erg vriendelijke bediening”
Beoordeling van Le Galoubet

Le Galoubet
Geclassificeerd als nr. 6 van 17 Restaurants in Menerbes
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
3 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker en erg vriendelijke bediening. Mooi terras in een pittoresk stadje. In elk geval een betere prijs/kwaliteit dan het restaurant ernaast, la véranda

4 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben deze keer de fout gemaakt om niet de dagschotel te nemen maar van de kaart te kiezen.
Er stond een Portugese specialiteit op de kaart, en het bleek een soort van kroketjes te zijn met verschillende vullingen. Leek me niet zelfgemaakt, maar uit een verpakking te komen. Hoedanook het was niet lekker. Trouwens de andere gekozen gerechten waren van middelmatige kwaliteit. Geen aanrader dus.

29 juli 2014 beoordeeld

Het grote pluspunt van dit restaurant is zijn terras. Voor culineaire verrassingen moet je hier niet zijn maar je kan er wel lekker eten. De dagschotel (gebakken eend met een tijmsaus) was heel lekker, de salade "Galoubet" iets te eenvoudig. Wel lekkere wijnen van het domein "La Garelle" uit de buurt. Zeker de moeite waard om te proeven.

18 juni 2013 beoordeeld

Als ik blind had geproefd, had ik niet geraden wat ik at! Dat zegt het wel zo'n beetje. Smaak van eten was zo flauw en neutraal dat er -helemaal niets- te onderscheiden was. Opmaak bord erg fantasieloos. Rekening was veel te hoog, ik kom hier echt nooit meer. Tenzij de kok vervangen wordt...

• Sfeer
5 juli 2012 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten voor een eerlijke prijs. Prima bediening en leuk sfeertje. Familie heeft roots in Portugal en dat merk je ook op de menukaart. Zeker aan te bevelen.

• Sfeer

Reizigers die Le Galoubet bekeken, bekeken ook

In Le Galoubet geweest? Deel je ervaringen!