“Mooie middag in prachtig dorp”

Monolithic Church of Saint-Jean of Aubeterre
Geclassificeerd als nr. 1 van 7 dingen om te doen in Aubeterre-sur-Dronne
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: minder dan 1 uur
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn in de kerk geweest en hebben de rondwandeling door het dorp gedaan. Leuke audiotour in de kerk en als je in de buurt bent zeer zeker de moeite waard om
Te ontdekken. Het dorp aubeterre is ook echt de moeite van een rondwandeling waard. Wij hebben genoten!

14 augustus 2017 beoordeeld

ben hier heel toevallig langs gekomen op een fietsreis - ben er zeker een uur blijven 'hangen' - overweldigend hoe dit ooit werd gebouwd en hoe dit de geschiedenis heeft doorstaan

1 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eén van de weinige historische bezienswaardigheden in deze regio met een goede audiotour in diverse talen

27 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lukt met buggy en kleine kinderen. Tof uitstapje met een mooi dorp met verschillende ateliers en terrasjes

Bekijk meer beoordelingen
9 juni 2017 beoordeeld

Op advies van vrienden bezochten wij, op 1 uur rijden van Bergerac, dit mooie plaatsje en deze zeer interessante kerk uit de 12de eeuw (Église sousterraine Saint-Jean). Twintig meter hoge zuilen hebben de ontwerpers laten staan en de enorme ruimte is verder uitgehakt uit de berg. Je betaalt entree en krijgt een audio-gids mee. Het imposante geheel nodigt uit de tijd ervoor te nemen om het goed op je te laten inwerken en om veel foto's te maken.

Reizigers die Monolithic Church of Saint-Jean of Aubeterre bekeken, bekeken ook

In Monolithic Church of Saint-Jean of Aubeterre geweest? Deel je ervaringen!