Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Indrukwekkend

Deze kerk is in de 12e eeuw in de rotsen uitgehouwen, van boven naar beneden. Is zeer ... meer lezen

Beoordeeld op 17 oktober 2018
Theov1
Rotterdam, Nederland
via mobiele applicatie
Indrukwekkend!

Uniek plekje qua cultuur. Ook de kinderen vonden het interessant. De uitleg is ook erg prettig is ... meer lezen

Beoordeeld op 26 juli 2018
Hendrik R
Elspeet, Nederland
via mobiele applicatie
Lees alle 467 beoordelingen

Beoordeeld op 14 augustus 2017

ben hier heel toevallig langs gekomen op een fietsreis - ben er zeker een uur blijven 'hangen' - overweldigend hoe dit ooit werd gebouwd en hoe dit de geschiedenis heeft doorstaan

Datum van activiteit: september 2016
Beoordeeld op 1 augustus 2017 via mobiele applicatie

Eén van de weinige historische bezienswaardigheden in deze regio met een goede audiotour in diverse talen

Datum van activiteit: augustus 2017
Beoordeeld op 27 juli 2017 via mobiele applicatie

Lukt met buggy en kleine kinderen. Tof uitstapje met een mooi dorp met verschillende ateliers en terrasjes

Datum van activiteit: juli 2017
Beoordeeld op 9 juni 2017

Op advies van vrienden bezochten wij, op 1 uur rijden van Bergerac, dit mooie plaatsje en deze zeer interessante kerk uit de 12de eeuw (Église sousterraine Saint-Jean). Twintig meter hoge zuilen hebben de ontwerpers laten staan en de enorme ruimte is verder uitgehakt uit de berg. Je betaalt entree en krijgt een audio-gids mee. Het imposante geheel nodigt uit de tijd ervoor te nemen om het goed op je te laten inwerken en om veel foto's te maken.

Datum van activiteit: juni 2017
Beoordeeld op 21 februari 2017

in een klein stadje - wat we bezochten op onze weg naar Santiago de Compostella - ontdekten we - in de gietende regen - deze indrukwekkende plaats - gekend als de hoogste monolithische kerk van Europa - vooral de grootsheid en de manier waarop men dit heeft gebouwd is indrukwekkend - zeker te bezoeken

Datum van activiteit: mei 2016