“Droomlocatie”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Niveau 1 bijdrager
4 beoordelingen
“Droomlocatie”
Beoordeeld op 2 september 2019 voor een verblijf in augustus 2019

Prachtige gite met veel privacy en luxe, voor ons bovenverwachting. Ontzettend gastvrij onthaal door Antoine en Annick. Er is veel aandacht besteed aan de inrichting van de gite . Je hebt zelfs een wasmachine en droger tot je beschikking. De gite is ligt landelijk en rustig en maar een paar km vanaf het strand. Genoeg leuke dingen om te bezoeken in de omgeving.
Wij voelden ons erg welkom en thuis, we gaan zeker een keer terug.

Datum van verblijf: augustus 2019
Je leeftijdgroep 50-64
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
15 sep 2019
Un grand merci pour cet élogieux commentaire. nous avons eu beaucoup de plaisir à vous rencontrer et serions ravis de vous revois à nouveau au Manoir. Antoine et Annick
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren