Vandaag geopend: 09:15 - 18:30

vanaf US$ 447,73
vanaf US$ 129,05
vanaf US$ 308,59
Beoordeeld op 11 september 2019

Kasteel is nog volledig bemeubeld, niet te groot, maar toont de werkelijke levensstijl. Er is ook een kennel met jachthonden. De show om 11.30u is werkelijk uniek.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 17 augustus 2019

Heel mooi kasteel met aanhorigheden (tuinen, orangerie, hondenkennel, enz.). We hebben dit alles bezocht met onze vereniging de Volkstuinen afdeling Geraardsbergen (dus grote groep = busje vol).

In het kasteel vind je in iedere kamer één of ander figuur in Lego. De hondenkennel (jachthonden) is wel een bezoekje waard, maar je moet er de urinegeur en het aanzicht van de honden bijnemen. Allemaal hebben ze doorlig -en andere wonden.

Datum van activiteit: juni 2019
Beoordeeld op 1 augustus 2019

geweldige mooi, helaas dit jaar niet bezocht maar zeker te bezoeken zijn de jachthonden en het Kuifjes, lees Tintin museum. het kasteel is slecht toegankelijk langs één gang en verboden om foto's te maken. omdat dit nog privaat bewoond wordt.

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 30 juli 2019

Het gebouw maar zeker ook de tuinen maken dit tot een leuke bezienswaardigheid. Vergeet niet door het doolhof te lopen en de jachthonden in de kennel te bezoeken. Van binnen waren tijdens ons bezoek een aantal kunstwerken en het chateau zelf, in lego nagebouwd. Ook was er een expositie over Kuifje. Dit chateau komt voor in één van de strips van Kuifje.

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 10 juli 2019

Het chateau de Cheverny is een inspiratiebron geweest voor Herge die het chateau heeft gebruikt in de verhalen van Kuifje (Tin Tin).
Fraai ingerichte kamers een zeer fraai park en ook de verblijven van de jachthonden zijn te bezichtigen.
Als extra is er een tentoonstelling over Kuifje.
Ook de tuinen zijn een bezoek meer dan waard.

Datum van activiteit: juni 2019