Inter-Hotel Le Saint Georges(Nuits-Saint-Georges)
Gratis annuleren tot 28/07
  • Gratis parkeren
Ibis Budget Nuits Saint Georges(Nuits-Saint-Georges)(Heel veel waar voor je geld!)
Hostellerie Saint Vincent(Nuits-Saint-Georges)
Gratis annuleren tot 25/07
Boek nu, betaal bij aankomst
  • Gratis parkeren
Ibis Nuits Saint Georges(Nuits-Saint-Georges)
Vign'appart(Nuits-Saint-Georges)
La Gentilhommiere(Nuits-Saint-Georges)
Gratis annuleren tot 29/07
Boek nu, betaal bij aankomst
TripAdvisor
Douce Nuits(Nuits-Saint-Georges)
  • Inclusief ontbijt
Au Coeur de Nuits(Nuits-Saint-Georges)
20 augustus 2017 beoordeeld

Op weg van Spanje naar Frankrijk hebben we een overnachting in Chateau de la Berchere geboekt. We kregen een hartelijke ontvangst. Het chateau is indrukwekkend. Keurig ingerichte kamers, in stijl passend bij een authentiek chateau. De omgeving is zeer rustig; we hebben geslapen met de ramen open en het is absoluut stil.
Prima bedden en een compleet ingerichte badkamer.
Na een prima nacht konden wij on bijten in de tuin, naast het zwembad op het terras. De eigenaars doen er alles aan om het de gasten naar hun zin te maken. Het ontbijt is compleet met croissants, crepes, brood en let vooral op de huisgemaakte confiture. En als je dan net uitgegeten denkt te zijn, komen er nog zoete verrassingen uit de keuken.
Bij vertrek vraagt de gastvrouw nog extra of wij niet wat cakejes voor onze zoon voor onderweg willen meenemen. Complimenten voor de vriendelijkheid en gastvrijheid!
Kortom, genoten van onze overnachting in alle opzichten.

Kamertip: alle kamers hebben prachtig uitzicht en de ligging van het hotel is zeer rustig
  • Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
Een TripAdvisor-lid
13 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij verbleven hier drie dagen met onze kinderen (3, 6 en 7). Fantastische ervaring! Het kasteel biedt een uniek kader, de kamer (suite) was ruim en perfect in orde, maar vooral: de eigenaars zorgen voor een unieke gastvrijheid. Zeer persoonlijk en charmant, zonder opdringerig te zijn. Ze gaven spontaan leuke tips om de streek te verkennen met kinderen en deden er alles aan om ons verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Gelukt! Zeker dus ook een aanrader met kinderen. Het ontbijt was trouwens ook top.

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
30 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit kasteel ligt dicht bij de snelweg en is daardoor een uitstekende plek voor een tussenstop op weg naar het zuiden van Frankrijk.
Het kasteel is oud en de eigenaren doen er alles aan om het de charmes van het kasteel te behouden, maar ook de gewenste comfort te bieden in de kamers en op het terrein.
De gastvrouw doet er alles aan om het iedereen naar de zin te maken.
De kamers zijn prima. Prijs kwaliteit verhouding is meer dan goed. Misschien wel 5 bolletjes waard!

Het ontbijt is echt heel erg goed. Heerlijke croissants, crepes, broodjes en cakejes. Het ontbreekt aan niets.

De locatie is niet ver van Beaune waar je uitstekend kan eten in de avond.

Er is ook een uitstekend zwembad voor als het warm is. De kinderen hebben er veel plezier gehad en o ja zij vonden de gastvrouw super aardig!

Verbleef: juli 2017
29 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zowel tijdens de heen- als de terugreis naar Zuid Frankrijk hier overnacht. Verwacht niet zoals eerdere recensenten blijkbaar wel deden een high tech hotel met WiFi, airco, koelkast, broekpers en andere overbodige elektronica. Wat je wel krijgt is een prachtig, stijlvol Chateau met ruime kamers/appartementen. Wel zijn er twee tv's aanwezig in beide slaapkamers, prima bedden met uitstekende matrassen, een super, maar dan ook echt super aardige eigenaresse die heel beleefd alles uitlegt, en je bij alles probeert te helpen. Er is een klein zwembad, uiteraard omheind door een afsluitbaar hek zoals verplicht in Frankrijk.

Het Chateau ligt op een steenworp afstand van de A6, dus heel makkelijk bereikbaar.

En eerlijk gezegd vond ik het niet duur, de tweede nacht voor €110 euro, voor 4 personen, in zo'n ruime kamer/appartement. Onze kamer had bovendien een splinternieuwe grote badkamer met regendouche.

We hebben ook gekeken bij "normale" hotels met 3-4 sterren op diverse sites, voor 4 personen ga je dan al heel snel rond de €200 per nacht zitten, als er al 4 persoons kamers te vinden zijn tijdens het hoogseizoen.

Wat ons betreft een vast adresje in deze contreien.

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
17 juli 2017 beoordeeld

Wij reserveerden de suite voor twee nachten . Om nog even lekker sjiek in Frankrijk te verblijven . Dat viel tegen want het kasteel is een doorgangshotel . Heel goed gelegen aan de autoroute . Maar niks sjiek . Geen wifi , airco of roomservice in de suite. Verouderde badkamer . Dan is de prijs veel te hoog . Twee of hooguit drie sterren

Kamertip: Boek een gewone kamer als U op doorreis bent
  • Verbleef: juli 2017, reisde met een partner