“Prima villa en uiterst geschikte eigenaar”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt

Beoordeling van Aphrodite Villa

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Heel goed
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Piet S
Niveau 1 bijdrager
3 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Prima villa en uiterst geschikte eigenaar”
Beoordeeld op 19 april 2018 voor een verblijf in april 2018

Villa boeken via Tripadvisor ging vlot. Eigenaar Perry Perikles reageert vlot en correct. Ontvangst en afscheid waren zeer hartelijk. Doet er alles aan om je een prettig thuisgevoel te geven. Wij waren van de ochtend tot de avond op pad. Hij vond dat bijna jammer omdat hij contact prettig vind. Kleine mankementjes tijdens verblijf (warm water en stroom in keuken) werden acuut opgelost. Zwembad werd goed schoon gehouden tijdens ons verblijf.

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren