“Een Top adresje voor een lekker etentje”
Beoordeling van O Vrakas Taverna

O Vrakas Taverna
Geclassificeerd als nr. 8 van 39 Restaurants in Pissouri
Keukens: Grieks
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Romantisch, Gezinnen met kinderen, Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken
Dineropties: Diner, Lunch, Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
13 september 2016 beoordeeld

Heerlijke en eerlijke keuken,het restaurant zelf bestaat al meer dan 20 jaar en verbetert zich nog steeds.
Lekkere, no nonsense gerechten aan eerlijke prijzen.
Harris, de eigenaar weet perfect hoe hij zijn klanten moet verwennen.
Alles net en orogineel opgediend.
Een Pareltje!

24 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten! Een schotel van gemarineerd varkensvlees, een lokale specialiteit. Gelegen aan een heel pittoresk pleintje is dit restaurant meer dan de moeite waard. We gaan er ook zeker weer terug!

6 juni 2015 beoordeeld

Uitgebreid menu, prima keuken en zeer alerte en vriendelijke bediening. Ben er vaak geweest en nooit teleurgesteld !

16 augustus 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Eigenaar was super vriendelijk en verzorgde zijn zaak ontzettend goed. Alles zeer zuiver en het eten dat we op tafel kregen was uitstekend aan een goede prijs. Zeker een aanrader!

17 mei 2013 beoordeeld

Net voor het drukke seizoen hebben wij met het hele gezin een vakantiehuis gehuurd in Pissouri. Het Pissouri Square is erg gezellig en er worden veel dingen georganiseerd. Na overleg met de eigenaar en zijn vrouw was er veel mogelijk. Een speciaal plekje onder het afdak waar gerookt mocht worden, een speciaal menu ter ere van een jubileum en tot slot nog een dans!
We zijn die week nog met veel plezier een aantal keer terug gegaan naar Vrakas. De mensen herkennen je, maken een babbeltje en de service is écht heel goed. Heel netjes en tegen een redelijke prijs.

• Sfeer

Reizigers die O Vrakas Taverna bekeken, bekeken ook

Pissouri, District Limasol

In O Vrakas Taverna geweest? Deel je ervaringen!