“Redelijk, maar niet speciaal”
Beoordeling van Bunch of Grapes

Bunch of Grapes
Geclassificeerd als nr. 5 van 40 Restaurants in Pissouri
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Romantisch, Gezinnen met kinderen, Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Reserveringen
11 mei 2016 beoordeeld

Het eten was redelijk, maar niet bijzonder. De service was bijzonder traag en kwam gestresst over. De rekening was hoog voor de geboden kwaliteit en kwantiteit (2 bier en 2 glazen wijn 18 euro!). Er zijn veel betere plekken in Pissouri, die veel authentieker zijn. Dit is een toeristenplek.

Datum van bezoek: april 2016

6 juni 2015 beoordeeld

Uitstekende gastheren in een prettige ambiance. Een plek om vaak terug te komen.
Altijd veel gasten. En dat is zonder meer terecht..

Datum van bezoek: mei 2015
11 augustus 2014 beoordeeld

lekker eten,propere kamers gezellig terras,goed ontbijt met vers fruit ,rustige omgeving ,ben er 14 dagen geweest en prima ontvangst

Datum van bezoek: juli 2014
2 juni 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke binnenplaats vol bloemen. Charmante gastheer met kennis van (lokale) wijnen. Alles wat ons voorgeschoteld werd was prima, we beperkten ons (uiteraard) wel tot de lokale specialiteiten. Geen franjes, maar goed op smaak gebracht en zoals altijd in Cyprus zijn de porties royaal. Ideale lange lunchpauze!

11 maart 2013 beoordeeld

Prachtig binnenterras onder de druivenranken.Lunch genuttigd maar helaas was de eigenaar niet in allervriendelijkste stemming.Prijzen in de hogere klasse maar maaltijden waren goed maar niet bijzonder.Was eerder een van de beste restaurants van pissourri maar naar mijn idee kan het interieur eerst wel een kleine opknapbeurt gebruiken.

Datum van bezoek: oktober 2012
    • Sfeer

Reizigers die Bunch of Grapes bekeken, bekeken ook

Pissouri, District Limasol

In Bunch of Grapes geweest? Deel je ervaringen!