“Heerlijke locatie!”

Geclassificeerd als nr. 3 van 26 Restaurants in Paje
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
14 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke locatie waar we meerdere middagen en avond lekker hebben gegeten en gedronken. Heerlijke lounge bedden en banken. Lekker eten(met name de chili!) en s'avonds een gezellige ontspannen sfeer pal aan het strand!

Datum van bezoek: oktober 2017

23 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Je kunt hier een leuke en gezellige borrel drinken. Het meubilair in het hoger gelegen gedeelte is wel aan vernieuwing toe, maar al met al een leuke locatie.

Datum van bezoek: september 2017
20 juli 2017 beoordeeld

Ook in dit restaurant weinig vegetarisch
Pasta was niet lekker
lokatie om te zitten niet aan het strand
Bier was daarin tegen wel lekker koud
1x hier eten was genoeg

Datum van bezoek: juli 2017
19 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is één van de weinige plekken waar we zijn geweest waar het eten goed was (aan paje beach). Prijzen zijn vrij normaal, vergeleken met andere restaurants in de omgeving krijg je hier een zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Eten was smaakvol en prima bediening. Restaurant oogt modern.
Zou het zeker aanraden!

Datum van bezoek: februari 2017
27 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben met een groep hier goed gegeten en werden vriendelijk bediend. Het eten kwam tegelijk uit de keuken en was prima. Aanrader: de beef massala. Erg lekker.

Datum van bezoek: december 2016

Reizigers die Ocean Restaurant bekeken, bekeken ook

In Ocean Restaurant geweest? Deel je ervaringen!