“Goede sfeer lekker eten.”
Beoordeling van Paje by Night Hotel

Paje by Night Hotel
Geclassificeerd als nr. 9 van 26 Restaurants in Paje
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
28 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Meerdere keren wezen eten. Goed gegeten in een goede sfeer. Prijs van het eten is ook goed. Ook kun je er met je Credit card betalen.

22 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een prachtige locatie, super vriendelijke bediening,zeer attente staf!
We verbleven 4 weken en gingen er regelmatig eten,kwamen vaak mensen tegen die nare ervaringen hadden,na het eten .goed ziek.Werden dikwijls verwittigd van ..pas op..! Zelf goed ziek na het eten van een hamburger...kan gebeuren,tis Afrika....Na het eten van een pizza met spek...weer prijs...tis Afrika.
Toch bleven we er gaan ,het eten is er super....ik at er wel geen vlees meer.
De locatie is super!de bediening is perfect,top klasse! De prijs is dik in orde.
We komen terug...en de eigenaar moet de keuken een beetje in de mot houden.

23 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Alles is hier met een grote creativiteit ingericht, wat een mooie en rustige plek, als je even wilt ontsnappen aan het geluid vd wind en zee. Het eten is erg goed en de bediening is enorm gastvrij. Er is een gevarieerde kaart met diverse gerechten. Je mag dit eenvoudig niet missen.

12 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten , super internet en leuk ingericht restaurant wat mij betreft de beste tent in Paje. Cocktails en bediening zijn top . Locatie is wat verdekt maar pal bij het strand van Paje

6 augustus 2017 beoordeeld

Heb daar pizza gegeten was goed .Werd vriendelijke geholpen door de bediening. Hadden niet alles wat op de kaart staat.

Reizigers die Paje by Night Hotel bekeken, bekeken ook

In Paje by Night Hotel geweest? Deel je ervaringen!