Beoordeeld op 6 maart 2018

Verleden week vertoefden we nog in het resort en het was zoals telkens in Zanzibar paradijs op aarde!Het is een mooi complex,wat kleiner dan we gewoon zijn,maar alles is aanwezig.Met wat aanpassingen kan dit echt een topverblijf worden.Wat we minder leuk vonden waren de thema avonden(bij het diner)vb Italiaans,Chinees,Mexicaans enz.Wij gaan naar Afrika voor het Afrikagevoel en willen dit dan ook ter plaatse graag proeven en afrikaanse muziek horen!De 2 avonden diner op het strand met livemuziek zijn echt wel super.De qualiteit van het eten is top,vooral het ontbijt met kokosnotenmelk en de lunch met een nooit geziene fruitbar,echt zalig!Ook de cocktails zijn top en worden je een hele dag met de glimlach aan je strandzetel gebracht.Strand is echt top,aangezien je vlak bij stadje zit valt er altijd wat te beleven:vissers,kindjes die spelen of van school komen en vrouwen met allerhande waren op hun hoofd.Personeel waren echt toppers bij,vooral het strandbarteam( Dii, zo n schatje en Sayi M)en in het restaurant Nema en Kadija,echt Asante Sana voor jullie 'echte' warme glimlach die in ons hart zal blijven.Ook de tuinman niet te vergeten die ons hoedjes leerde maken van een palmblad,een leuke ervaring.En zelfs na een negatief incidentje wou ik persoonlijk de manager M.Waheed bedanken voor zijn proffesionele aanpak(room 116 remeber)Klantensevice staat bij hem wel op 1Een gezellig terrasje om nog wat na de praten s avons vonden we wel ontbreken en dat alles wat je eet of drinkt steeds moet afgetekend worden,ook al heb je all-in is ook niet zo fijn,maar voor de rest echt chapeau voor iedereen die zijn best doet(de meesten toch)om het elke gast naar de zin te maken en te polsen of alles ok is.Onze vlucht was verlaat en we kregen gratis een late uitcheck aangeboden en we mochten onze all-in gebruiken tot we het complex verlieten.Asante Sana to all of you.Voor mensen die een excursie willen doen kan ik echt Mohamed S Omar aanraden.Hij komt je in een luxewagens halen en brengt je waar je maar wil voor de helft vd prijs vd touroperators.En met een unieke privésfeer.Je kan hem mailen sansibar38@gmail.com of via whatsapp 255 776 258 135 en hij maakt al je zanzibardromen waar.

Datum van verblijf: februari 2018
Sherif A, General Manager van DoubleTree by Hilton Resort Zanzibar - Nungwi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 maart 2018

Dear Inge V, thank you for taking the time to review your holiday experience at DoubleTree by Hilton Nungwi, we are glad to hear you have enjoyed your overall stay. We are delighted to hear that you have enjoyed your stay with us. I have shared your feedback with the team and we all look forward to welcoming you back on future stays

Beoordeeld op 6 juli 2017 via mobiele applicatie

9 nachten verbleven op dit tropisch paradijsje. Vriendelijk personeel. Mooie kamer. Prima badkamer (met af en toe een vies luchtje) ontbijt is top. Alleen jammer dat er continu dezelfde cd wordt gedraaid (vooral ook omdat wij die muziek niet mooi vonden) de vissoep en de tonijn zijn in the fishermans bar echte aanraders. Vaak live muziek. Bijna altijd goed. Van de week 1x zo vals dat t pijn deed aan de oren. Kortom een heerlijk plekje om te relaxen.

Datum van verblijf: juli 2017
Ramy W, Deputy General Manager van DoubleTree by Hilton Resort Zanzibar - Nungwi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juli 2017

Dear Alexander,

It is a great pleasure reading your excellent positive review. I am very proud to see that our team members have successfully made your vacation as enjoyable as you would expect.

Looking forward to welcoming you back in the near future.

Yours Sincerely,

Ramy Waheed

Beoordeeld op 26 oktober 2016 via mobiele applicatie

Rond 16 uur aangekomen aan het hotel.
Er werd ons vermeld dat er probleem was met de reservaties. We hadden 2 twin kamers gereserveerd. Maar er was maar 1 kamer klaar en een andere double bed kamer was bijna klaar ze gingen een vouwbed erbij plaatsen. Ik was niet blij met deze situatie. Rond 19 uur was de andere kamer uiteindelijk ook klaar. MAAR!!
Er waren 2 slappe matrassen op elkaar gezet op de grond. Geen sprake van Hilton kwaliteit. Er was een enorme stank in de badkamer we dachten dat de riolering was maar s'morgens hebben we gezien dat er een babypampers in de vuilnisbak lag!!!
Wat vreselijk.
Er was ook een andere groep met 16 mensen die kamers geboekt hadden. Die kregen maar 3 kamers ipv 8 kamers.
Zeer onvriendelijke receptiemedewerkers.

Datum van verblijf: oktober 2016
SGarthwaite, Manager van DoubleTree by Hilton Resort Zanzibar - Nungwi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 december 2016

Lieber Gast.
Vielen Dank für Ihre Kommentare und Ihr Feedback. Wir hoffen jedoch, dass sie bei Ihrer Reiseplanung weiterhilft. Original auf Englisch Language Weaver Bewerten Sie diese Übersetzung: Vielen Dank für Ihre Bewertung Mangelhaft Gut Mit freundlichen Grüßen,

Beoordeeld op 28 augustus 2015

Prijs van all inclusief is aan de hoge kant maar er liggen genoeg leuke restaurantjes langs het strand. Het annimatie team mag een iets breder progamma hebben. Een gedeelte van de kamers op het park hebben s'nachts en s'morgens last van luidruchtige buren, ik weet niet of dit van het personeel is of van de bewoners naast het hotel.

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeling verzameld in samenwerking met DoubleTree by Hilton
Marco C, General Manager van DoubleTree by Hilton Resort Zanzibar - Nungwi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 augustus 2015

Lieve Johannes,

dank je wel voor je mening en blij om te zien dat je hebt genoten van uw verblijf bij ons.

We hebben goede nota genomen van uw opmerkingen en, dat in het hart van een traditioneel Afrikaans dorp, kunnen sommige stoornis genereren sommige tijden.

We hopen u snel terug naar Zanzibar te zien voor een andere vakantie.

Vriendelijke groeten

Marco Calderone
Algemeen directeur

Beoordeeld op 4 april 2015

Ga je naar Zanzibar voor t strand? Het Hilton hotel heeft toegang tot een van de mooiste stranden van Zanzibar, liggiing is prachtig. Goed onderhouden complex met prachtige ruime kamers. Het heeft ook el wel wat van een ' 4 sterren alll inclusive hotel inTurkije'. Bij inchecken krijg je een plastic posbandje om in een specifieke kleur dat correspondeert met het door jouw bestelde arangement.
Door t regenseizoen was er veel overlast van vliegen personeel deed haar best om t zo goed mogelijk onder controle te krijgen

Datum van verblijf: maart 2015
  • Reistype: Reisde alleen
Marco C, General Manager van DoubleTree by Hilton Resort Zanzibar - Nungwi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 april 2015

Beste Katja,

het is een plezier lezen van uw feedback en blij om te zien dat je veilig weer thuis.

We zijn blij om te horen dat je hield onze unieke strand van het eiland en wij danken u hartelijk voor uw begrip.

Het was een groot genoegen u te ontmoeten.

Al het beste en tot ziens.

Marco Calderone
General Manager