CheapTickets
Travelocity
Orbitz.com
Beoordeeld op 26 oktober 2019

Onze vakantie begonnen met drie dagen in de Cheetah lodge van Ama Amanzi. Wat een fantastische plek in de natuur! In de omgeving was genoeg te doen, maar ook even relaxen bij het zwembad was erg aangenaam en elke avond kregen we een heerlijk diner.. kortom een heerlijk verblijf.

Datum van verblijf: oktober 2019
IHKerklaan, Owner van Ama Amanzi Bush Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 november 2019

Hi,

Thank you for your review, we really appreciate our guests leaving their personal view of their stay on TripAdvisor. For us personally it is really rewarding to read that you have had a great time as we see it as our duty to make sure you have a wonderful stay at Ama Amanzi Bush Lodge. We would love to welcome you again and maybe try out the Leopard Lodge for a slightly different experience.

With kind regards from the bush,

Beoordeeld op 15 oktober 2019 via mobiele applicatie

Afgelopen september hebben wij een aantal dagen bij Ama Amanzi overnacht in een van de lodges.
Fantastische locatie midden in de natuur, mooie lodges, uitstekend verzorgd diner en ontbijt, verkoelend zwembad.. En onze gastheer Mitchell en gastvrouw Stephanie maakten het nog mooier door leuke uitstapjes te organiseren zoals een game drive in de buurt, massage op de veranda, etc.

Met andere woorden absoluut een aanrader!

Datum van verblijf: september 2019
IHKerklaan, Owner van Ama Amanzi Bush Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 oktober 2019

Hi,

Thank you for your review, we really appreciate your feedback and it helps other guests to make the right choice.
We are grateful you have had such a great time and appreciate all we have offered. We would love to welcome you again in the future.

With warm regards from the bush,
issabella Kerklaan & the Ama Amanzi Family

Beoordeeld op 16 augustus 2019

We begonnen onze reis in Johannesburg en maakten in Ama Amanzi een tussenstop. De chalet en de tent waren prima. De omgeving bij het zwembad gaf gelegenheid tot het fotograferen van heel wat vogeltjes. Het diner was lekker en gezellig!
Met onze auto was het best spannend om tot bij de chalet te rijden. Het mulle zand... Enkele bijkomende wegwijzers in het gebied zouden een meerwaarde kunnen zijn.
Maar tot besluit: het was prima, we hebben ervan genoten.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 28 juli 2019 via mobiele applicatie

Na een prima rit vanuit Johannesburg, zijn we na 4 uur aangekomen bij de poort van de lodge. Door een telefoontje kwam de gastvrouw de poort openen. We werden met open armen ontvangen en voelden ons meteen thuis. Een avontuurlijk ritje door “the bush” bracht ons uiteindelijk bij onze wel verzorgende lodge, waar aan alles was gedacht. Een heerlijk bed! Geweldig eten en vooral even tijd om tot jezelf te komen!
Op korte afstanden zitten leuke plekjes om wat te drinken. Ook zijn we een dag gaan paardrijden in de overweldigende natuur van Afrika bij Savannah horse trail.
Al met al! Zeker de moeite waard! 4 nachtjes slapen was voor ons voldoende om heerlijk te genieten van de rust.

Datum van verblijf: juli 2019
IHKerklaan, Owner van Ama Amanzi Bush Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juli 2019

Thank you for your review!
It was a pleasure having you at Ama Amanzi. We would love to welcome you again.

With warm regards form the bush,

Beoordeeld op 14 augustus 2018 via mobiele applicatie

Isabelle is een fantastische gastvrouw die ons echt in de watten heeft gelegd tijdens onze huwelijksreis. Onze cheetah lodge was prachtig, het eten ( zeker een traditioneel afrikaans stoofpotje aan het kampvuur) en het ontbijt waren overheerlijk ! De High Wine Lunch aan het zwembad is een echte aanrader.
Als je echt tot rust wil komen in een prachtige omgeving dan ben je hier zeker aan het juiste adres! Wij komen sowieso terug!!xx

Datum van verblijf: augustus 2018
IHKerklaan, Owner van Ama Amanzi Bush Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 januari 2019

Lieve Eline,

Dank je wel voor je prachtige review!
Het is een eer om jullie een huwelijkreis waardig verblijf te bieden. Wij hebben minstens zo genoten.
En...we houden jullie aan je belofte: tot volgende keer!

Met warme groet uit de bush,