Leg de laagste prijs van deze websites vast
Hotels.comUS$ 324
Booking.comUS$ 325
PricelineUS$ 325
CheapTicketsUS$ 324
eDreamsUS$ 325
Orbitz.comUS$ 324
Beoordeeld op 4 januari 2021 via mobiele applicatie

Ik ben al meerdere keren op Kololo geweest met schoonfamilie, vrienden, meerdere keren met mij vriend en zelfs alleen. De chalets zijn mooi en netjes, het eten in het restaurant is uitstekend (ik ben geen vleeseter, maar de steak is super lekker).

De game drives zijn iedere keer weer leuk en vervelen nooit, het is iedere keer weer een verrassing wat je gaat zien en ik leer steeds weer iets nieuws van de ranger.

Ook het wandelen of fietsen op Kololo is geweldig. Oog in oog met giraffen, zebra’s of een van de andere niet gevaarlijke dieren die er rondlopen.

Het zwembad is heerlijk en de koffie is de beste die ik ooit in Afrika heb gedronken. Een cappuccino bij het zwembad of lekker zwarte koffie voordat je begint aan de ochtend game drive.

Ook de avond game drive is een aanrader. Zo zagen wij de laatste keer grazende hippos.

Datum van verblijf: december 2020
Beoordeeld op 23 maart 2020 via mobiele applicatie

Voor de tweede maal Kololo bezocht. Dit keer was het nog beter dan vorige keer. We kunnen niet wachten om terug te keren. Geweldige huisjes, prachtig ingericht en heel vriendelijke medewerkers. Ook de gamedrive's waren super.

Datum van verblijf: maart 2020
Kirsten Jansen, Marketing van Kololo Game Reserve, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 maart 2020

Hartelijk dank voor uw review. Goed te horen dat we uw eerste bezoek hebben kunnen overtreffen. We hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 21 februari 2020 via mobiele applicatie

We zijn begin februari hier 3 nachten geweest. Het was er prachtig en heerlijk rustig.
Het huisje was super mooi, ruim, netjes, schoon, prachtig gelegen midden in de natuur, veel privacy en met een buiten douche! Super fijn als je net een flinke wandeling hebt gemaakt tussen de zebra's en kudu's. De wandelingen zijn super leuk en mooi. Achter ons huisje liepen ook veel kudu's en wilde zwijnen + baby zwijntjes! Bij iedere overnachting krijg je een game drive, dus wij hebben de ochtend-, middag- en avond gamedrive gedaan waardoor je steeds weer andere dieren ziet en ze op een andere manier ziet. Wij vonden de ochtend game drive het leukst. Ontbijt + dinner (2 opties per avond) is inbegrepen, lekker eten! Als lunch kun je van een menukaart wat uitzoeken, allemaal lekker en niet duur.
Er is ook een heerlijk zwembad en vanaf de veranda van het restaurant kijk je mooi uit over het zwembad en de natuur.
Ervaren leuke gidsen en het personeel is ontzettend aardig! Alle mensen lachen en zijn super vriendelijk en vrolijk.
We kozen ervoor om een transfer te doen vanuit Kololo vanaf Johannesburg en terug omdat we liever niet met een normale auto erheen wilde rijden en een 4 wheel drive best duur is om te huren. Dit was een goede keuze want die weg is echt niet te rijden zonder een 4 wheel drive!
Grote gaten en stenen op de weg waardoor je er denk ik uren over doet om de 30 km weg te rijden met een normaal voertuig. Thom, de manager haalde ons op en bracht ons weer terug naar het airport. Super vriendelijke man! Hij heeft ons veel verteld over Zuid- Afrika en gaf ons goede tips!
We ontmoetten daar ook gasten die voor de 2e keer kwamen, dat snap ik wel want ik zou ook zeker nog eens terug willen!

Groet,
Janneke

Datum van verblijf: februari 2020
Kirsten Jansen, Owner van Kololo Game Reserve, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 februari 2020

Beste Janneke,

Hartelijk dank voor uw uitgebreide review. Fijn dat u zo heeft genoten van Kololo en de omgeving. De onverharde Bakkerspass kan inderdaad uitdagend zijn, maar met een goede SUV goed te doen. Het voordeel is wel dat u zich gelijk in Afrika waant.

Beoordeeld op 8 februari 2020

Onze vakantie van een maand door het prachtige Zuid Afrika, had niet beter kunnen beginnen dan in Kololo Game Reserve. We zijn hier 3 nachten geweest en hebben enorm veel gezien en mooie game drives gemaakt met ervaren gidsen, die veel wisten te vertellen. Het aangrenzende Welgevonden is prachtig en struikel je bijna over de neushoorns, zebra’s, gnoes en ander wild.

We verbleven in een grote villa met prachtig uitzicht en buiten openhaard. In de vroege ochtend liepen de giraffes tussen de lodges door. 2x mooie en goed uitgezette fietstocht gemaakt en goede plek om te wandelen tussen het (veilige) wild. Lekker gegeten en vriendleijke staff.

Zeker een aanrader om de vakantie te beginnen!!!

Roel & Henk Jan
Amsterdam

Datum van verblijf: januari 2020
KololoGameReserve, Marketing and Sales van Kololo Game Reserve, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 februari 2020

Bedankt dat u de tijd heeft genomen een review te plaatsen. Een maand Zuid-Afrika klinkt heerlijk, zo te lezen heeft u genoten van uw verblijf op Kololo. Hopelijk mogen we u in de toekomst nogmaals verwelkomen.

Beoordeeld op 14 december 2019

Voor de tweede keer Kololo Game Reserve aangedaan. Nog steeds een aanrader. Geweldig onderkomen en heel erg goed eten. Heerlijk wandelen EN fietsen. Leuke game drives. Een aanrader zowel als start als als beeindiging van je rondreis door Zuid Afrika.

Datum van verblijf: september 2019
KololoGameReserve, Marketing and Sales van Kololo Game Reserve, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 januari 2020

Hartelijk dank voor uw review. Fijn te horen dat u ook genoten heeft van uw tweede verblijf bij ons!