Agoda.com
PricelineUS$ 379
eDreamsUS$ 379
Beoordeeld op 8 februari 2020

Onze vakantie van een maand door het prachtige Zuid Afrika, had niet beter kunnen beginnen dan in Kololo Game Reserve. We zijn hier 3 nachten geweest en hebben enorm veel gezien en mooie game drives gemaakt met ervaren gidsen, die veel wisten te vertellen. Het aangrenzende Welgevonden is prachtig en struikel je bijna over de neushoorns, zebra’s, gnoes en ander wild.

We verbleven in een grote villa met prachtig uitzicht en buiten openhaard. In de vroege ochtend liepen de giraffes tussen de lodges door. 2x mooie en goed uitgezette fietstocht gemaakt en goede plek om te wandelen tussen het (veilige) wild. Lekker gegeten en vriendleijke staff.

Zeker een aanrader om de vakantie te beginnen!!!

Roel & Henk Jan
Amsterdam

Datum van verblijf: januari 2020
KololoGameReserve, Marketing and Sales van Kololo Game Reserve, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 februari 2020

Bedankt dat u de tijd heeft genomen een review te plaatsen. Een maand Zuid-Afrika klinkt heerlijk, zo te lezen heeft u genoten van uw verblijf op Kololo. Hopelijk mogen we u in de toekomst nogmaals verwelkomen.

Beoordeeld op 14 december 2019

Voor de tweede keer Kololo Game Reserve aangedaan. Nog steeds een aanrader. Geweldig onderkomen en heel erg goed eten. Heerlijk wandelen EN fietsen. Leuke game drives. Een aanrader zowel als start als als beeindiging van je rondreis door Zuid Afrika.

Datum van verblijf: september 2019
KololoGameReserve, Marketing and Sales van Kololo Game Reserve, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 januari 2020

Hartelijk dank voor uw review. Fijn te horen dat u ook genoten heeft van uw tweede verblijf bij ons!

Beoordeeld op 31 oktober 2019

Het Kololo game resort is echt fantastisch. Super eten en service. Per nacht die je boekt zit er een safari in begrepen die ook super leuk zijn en als je gaat vraag om sibu hij is heel informative en grappig❤️

Datum van verblijf: oktober 2019
KololoGameReserve, Marketing and Sales van Kololo Game Reserve, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 november 2019

Hartelijk dank voor uw review. Fijn te horen dat de safaris met Sibu informatief zijn geweest, dat horen we graag!

Beoordeeld op 30 oktober 2019 via mobiele applicatie

Wat een paradijs na 14 dagen afzien in Botswana....alles is top....de ontvangst met een drankje en een warm doekje, de lodge, het zwembad, onze buitenkeuken, overdekt parkeren, vriendelijk personeel...helemaal goed....aanrader.

Datum van verblijf: oktober 2019
KololoGameReserve, Marketing and Sales van Kololo Game Reserve, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 oktober 2019

Hartelijk dank voor uw aanbeveling. Hopelijk mogen we u nogmaals verwelkomen!

Beoordeeld op 18 oktober 2019 via mobiele applicatie

Dit is een absolute aanrader een hele mooie omgeving. De lodges zijn erg mooi de dieren lopen gewoon langs de lodges. Het personeel is erg vriendelijk en het eten is zeer goed. Dus gewoon een toplocatie!

Datum van verblijf: oktober 2019
KololoGameReserve, Marketing & Sales van Kololo Game Reserve, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 oktober 2019

Hartelijk dank voor uw aanbeveling! Fijn dat u het zo naar u zin heeft gehad, dat horen we graag!