Tripadvisor
Vaalwater
Beoordeeld op 14 december 2019

Voor de tweede keer Kololo Game Reserve aangedaan. Nog steeds een aanrader. Geweldig onderkomen en heel erg goed eten. Heerlijk wandelen EN fietsen. Leuke game drives. Een aanrader zowel als start als als beeindiging van je rondreis door Zuid Afrika.

Datum van verblijf: september 2019
KololoGameReserve, Marketing and Sales van Kololo Game Reserve, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 januari 2020

Hartelijk dank voor uw review. Fijn te horen dat u ook genoten heeft van uw tweede verblijf bij ons!

Beoordeeld op 31 oktober 2019

Het Kololo game resort is echt fantastisch. Super eten en service. Per nacht die je boekt zit er een safari in begrepen die ook super leuk zijn en als je gaat vraag om sibu hij is heel informative en grappig❤️

Datum van verblijf: oktober 2019
KololoGameReserve, Marketing and Sales van Kololo Game Reserve, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 november 2019

Hartelijk dank voor uw review. Fijn te horen dat de safaris met Sibu informatief zijn geweest, dat horen we graag!

Beoordeeld op 30 oktober 2019 via mobiele applicatie

Wat een paradijs na 14 dagen afzien in Botswana....alles is top....de ontvangst met een drankje en een warm doekje, de lodge, het zwembad, onze buitenkeuken, overdekt parkeren, vriendelijk personeel...helemaal goed....aanrader.

Datum van verblijf: oktober 2019
KololoGameReserve, Marketing and Sales van Kololo Game Reserve, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 oktober 2019

Hartelijk dank voor uw aanbeveling. Hopelijk mogen we u nogmaals verwelkomen!

Beoordeeld op 18 oktober 2019 via mobiele applicatie

Dit is een absolute aanrader een hele mooie omgeving. De lodges zijn erg mooi de dieren lopen gewoon langs de lodges. Het personeel is erg vriendelijk en het eten is zeer goed. Dus gewoon een toplocatie!

Datum van verblijf: oktober 2019
KololoGameReserve, Marketing & Sales van Kololo Game Reserve, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 oktober 2019

Hartelijk dank voor uw aanbeveling! Fijn dat u het zo naar u zin heeft gehad, dat horen we graag!

Beoordeeld op 16 oktober 2019

Super plek, bijzonder dar je kan rondwandelen tussen de dieren. Aan Wel gevonden vast maakt het speciaal. Waardoor we bijzondere game-drives hebben gemaakt. Vanaf terras kun je dieren in Wel gevonden al spotten.

Datum van verblijf: oktober 2019
KololoGameReserve, Marketing & Sales van Kololo Game Reserve, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 oktober 2019

Hartelijk dank voor uw review. Fijn te horen dat u heeft genoten van de mogelijkheid om op Kololo te wandelen dus de wilde dieren en een Big 4 gae drive te maken in welgevonden Game Reserve.