Beoordeeld op 31 oktober 2019

Het Kololo game resort is echt fantastisch. Super eten en service. Per nacht die je boekt zit er een safari in begrepen die ook super leuk zijn en als je gaat vraag om sibu hij is heel informative en grappig❤️

Datum van verblijf: oktober 2019
KololoGameReserve, Marketing and Sales van Kololo Game Reserve, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 november 2019

Hartelijk dank voor uw review. Fijn te horen dat de safaris met Sibu informatief zijn geweest, dat horen we graag!

Beoordeeld op 30 oktober 2019 via mobiele applicatie

Wat een paradijs na 14 dagen afzien in Botswana....alles is top....de ontvangst met een drankje en een warm doekje, de lodge, het zwembad, onze buitenkeuken, overdekt parkeren, vriendelijk personeel...helemaal goed....aanrader.

Datum van verblijf: oktober 2019
KololoGameReserve, Marketing and Sales van Kololo Game Reserve, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 oktober 2019

Hartelijk dank voor uw aanbeveling. Hopelijk mogen we u nogmaals verwelkomen!

Beoordeeld op 18 oktober 2019 via mobiele applicatie

Dit is een absolute aanrader een hele mooie omgeving. De lodges zijn erg mooi de dieren lopen gewoon langs de lodges. Het personeel is erg vriendelijk en het eten is zeer goed. Dus gewoon een toplocatie!

Datum van verblijf: oktober 2019
KololoGameReserve, Marketing & Sales van Kololo Game Reserve, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 oktober 2019

Hartelijk dank voor uw aanbeveling! Fijn dat u het zo naar u zin heeft gehad, dat horen we graag!

Beoordeeld op 16 oktober 2019

Super plek, bijzonder dar je kan rondwandelen tussen de dieren. Aan Wel gevonden vast maakt het speciaal. Waardoor we bijzondere game-drives hebben gemaakt. Vanaf terras kun je dieren in Wel gevonden al spotten.

Datum van verblijf: oktober 2019
KololoGameReserve, Marketing & Sales van Kololo Game Reserve, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 oktober 2019

Hartelijk dank voor uw review. Fijn te horen dat u heeft genoten van de mogelijkheid om op Kololo te wandelen dus de wilde dieren en een Big 4 gae drive te maken in welgevonden Game Reserve.

Beoordeeld op 1 september 2019

Kololo Game Reserve is een prachtlocatie!

Ochtend en namiddag game drive gedaan met Christy in het Welgevonden Game Reserve . Zij gaf veel uitleg over de dieren en leerde ons ook hoe de dieren te respecteren. We hebben vele verschillende dieren gezien. Bij de namiddag drive een lekkere sundowner gedronken bij zonsondergang, bij de ochtend drive een lekker mini-ontbijtje.

Het restaurant heeft heerlijke maaltijden en een excellente service.
Voor de eerste keer wildebeest gegeten. Lekker!!

We zaten met ons 5-en in een 6-persoons luxe villa. Dit is echt een luxe villa met alles erop en eraan. De 2 slaapkamers beneden hadden elk een badkamer met een binnen- en buitendouche. De kamer boven heeft een badkamer met douche en bad.
Echt top!
Vanop zowel ons eigen balkon als het balkon van het restaurant heb je een prachtig uitzicht all the way into Welgevonden.

Prachtige locatie, heerlijk eten, gedreven rangers,...wat wil je nog meer...
Echt een aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2019
KololoGameReserve, Director of Sales van Kololo Game Reserve, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 september 2019

Hartelijk dank voor uw review en fijn dat u heeft genoten van uw verblijf. Hopelijk kunnen we u nogmaals verwelkomen op Kololo!