“Goed eten”

Tim-Hong
Geclassificeerd als nr. 3 van 99 Restaurants in Vlaardingen
Keukens: Chinees
2 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet voor de eerste keer en zeker ook niet voor de laatste keer gegeten. Kwaliteit van het eten is gewoon goed en ook de projs is vriendelijk wat ook verwacht mag worden bij een chinees restaurant met voornamelijk een buurt functie. Bediening was dit keer niet zo goed als anders en hier valt zeker nog wat te verbeteren.

Datum van bezoek: mei 2019

14 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Er zijn veel Chinese restaurants of afhaal plekken.
Vanwege mijn werk eet ik regelmatig buiten de deur, soms alleen maar ook vaak met groepjes. Dus ik heb bij veel Chinese restaurants gegeten.

Maar..

Tim Hong Vlaardingen is voor mij zeer bijzonder. Menu kaart zeer uitgebreid, eten wordt snel geserveerd, het smaakt ook bijzonder lekker.

Onlangs met gezin wezen eten, mooie aandacht en bediening maakte ons avond compleet.

Binnenkort gaan wij zeker terug!!

Datum van bezoek: maart 2019
2 april 2019 beoordeeld

Heerlijk echt chinees eten. Goede kwaliteit. Bediening erg goed; niets te veel.
Ook afhalen is super snel.

Datum van bezoek: februari 2019
21 maart 2019 beoordeeld

Over het eten is nooit iets te klagen geweest. Voortreffelijk. Ook kieskeurige klanten worden (in mijn optiek onnodig) uitsteken bediend en men komt altijd met oplossingen. Verder bestaat het al langer dan dat ik leef (ik ben 30) en heb ik nooit gemerkt dat ze ook maar iets verslappen. Goede prijzen, top kwaliteit en top service.

Datum van bezoek: november 2018
19 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed eten, goeie en alerte bediening, prima prijzen. Geen speciale kaart of menu's, gewoon wat je verwacht in een Chinees restaurant.

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die Tim-Hong bekeken, bekeken ook

Vlaardingen, Zuid-Holland

In Tim-Hong geweest? Deel je ervaringen!