“Koffie en vlaaien of lunch”
Beoordeling van Veerplein 18

Veerplein 18
Een tafel reserveren
do 20-6
20:00
Geclassificeerd als nr. 21 van 99 Restaurants in Vlaardingen
Keukens: Nederlands
6 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hele gezellige zaak met leuk personeel.
Je kan er high tea'en of lunchen of gewoon gezellig een kop koffie drinken.
Voor de deur ook 5 tafeltjes dus als je rookt heb je plek om een peukje te paffen.

Datum van bezoek: oktober 2018

29 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn er geweest voor een zakenlunch. Op het dagmenu stond “broodje kip met uitgebakken spek”. Heerlijk dachten wij. Echter was dat kipfilet (broodbeleg) dus koud .... wij dachten aan lekker gemarineerde gebakken kip... maar goed dat kan ook aan ons liggen. Tot twee keer toe werd er gevraagd of we wit of bruin brood wilde. Na 1x vragen moet dat toch wel bekend zijn. Serveerster was er biet helemaal bij met haar hoofd. Dit gebeurde ook bij andere tafels. U had toch wit brood besteld? Oh nee? Bruin... ok sorry. Was ik even vergeten.

Eten was redelijk. Niet slecht, niet goed. Jammer. Leuke zaak!!

Datum van bezoek: april 2018
7 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als Vlaming hier toevallig neer gestreken op een weekdag.
Gezellig, lekker en vriendelijke bediening. Ik keer zeker terug.

Datum van bezoek: maart 2018
22 februari 2018 beoordeeld

Met regelmaat ga ik bij Veerplein 18 een bakkie doen, Soms met en soms zonder overheerlijke eigen gebakken taart. De koffie is byzonder smakelijk, heet en wordt gepresenteerd met een klein glaasje slagroom met likeur en een smakelijk koekje. De Hightea is super en de Highwine ook.

Datum van bezoek: oktober 2017
22 december 2017 beoordeeld

Hier al een paar keer langs gelopen en ook naar binnen gaan. Helaas te druk en geen plek. Nu eindelijk wel. Het is ook niet gek dat het hier regelmatig druk is. Een goede lunch voor een zeer schappelijke prijs. Vooral de tosti XL is aan te raden. Deze komt in verschillende smaken. Die van mij was met geitenkaas, honing en tomaat. Ben je in de buurt en er is plaats zou ik zeker binnen lopen.

Datum van bezoek: december 2017

Reizigers die Veerplein 18 bekeken, bekeken ook

Vlaardingen, Zuid-Holland

In Veerplein 18 geweest? Deel je ervaringen!