“Zoals altijd weer super. ”
Beoordeling van Farinella

Farinella
Geclassificeerd als nr. 1 van 99 Restaurants in Vlaardingen
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
12 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Inmiddels schuiven we bij Farinella wel elke maand een keer aan. De kwaliteit blijft hoog en de bediening meer dan goed. De eerdere klacht in een beoordeling dat er weinig ijs gegegeven wordt, die persoon raad ik aan de romantische verassing voor 2 te nemen. Mijn man en ik kregen dit niet op. Het eten was weer top en we komen binnenkort weer genieten.

Datum van bezoek: mei 2019

26 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden wat te vieren en dat is zeker gelukt bij Farinella! Het eten was heerlijk en het personeel ook :) nooit een leeg glas en genoeg aandacht. Echt een leuk restaurant vol gezelligheid.

Datum van bezoek: april 2019
25 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Altijd een feestje om hier te gaan eten. Het eten is super, typisch en traditioneel Italiaans. De bediening is persoonlijk en altijd vriendelijk. Een echte aanrader!

Datum van bezoek: april 2019
16 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Veel te krappe zaak,want je krijgt regelmatig de kont van de ober in je nek.wij bestelden na een voorgerecht dat overrigens niet slecht was een pizza procciutto en kregen een keiharde met mozzarella en daarop 6 plakjes schouderham gesmeten pizza. Na hem daarop aangesproken te hebben zei hij dat procciutto ham in het Italiaans schouderham was. Het nagerecht heette mix gelatino en waren 2 bolletjes ijs met slagroom. Thuis gekomen heb ik nog een mail gestuurd met een foto hoe procciutto er uit ziet,en daar reageerde hij op met zoek maar een andere Italiaan. Dus voor ons eens maar nooit meer.

Datum van bezoek: januari 2019
Nicola F, Eigenaar van Farinella, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 januari 2019

In Italië e ook in Nederland prosciutto( procciutto kan ik niet )of ham is altijd algemeen.
In Italië heb je :prosciutto cotto Nederland : gekookte ham
In Italië heb je :prosciutto crudo Nederland : rouwe ham

Prosciutto
Een van de bekendste termen is prosciutto. Hoewel veel mensen denken dat het staat voor de bekende Parma ham,is het simpelweg de Italiaanse vertaling voor ' ham'.Bestel je dus 'prosciutto' in Italië ,dan is de kans groot dat je gewone achterham meekrijgt.

Met vriendelijk groeten,
Sgroppino

3 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prijs kwaliteit zeer goed! Lekkere pizza die wordt bereid in een open keuken.
Indien ze een grotere zaak zouden hebben zouden ze het zeker ook vol krijgen!

Datum van bezoek: januari 2019

Reizigers die Farinella bekeken, bekeken ook

Vlaardingen, Zuid-Holland

Vlaardingen, Zuid-Holland

In Farinella geweest? Deel je ervaringen!