“Heerlijk eten en een geweldige sfeer!”
Beoordeling van Farinella

Farinella
Geclassificeerd als nr. 1 van 93 Restaurants in Vlaardingen
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een heerlijk restaurant is dit toch! De derde keer dat ik er ging eten.
Klein maar fijn, even het gevoel hebben alsof je op vakantie bent. De pizza en pasta waren heerlijk en de bruschetta een aanrader. Tussendoor een heerlijke Sgroppino en de witte wijn bij het eten was voortreffelijk. Complimenten aan de kok en de serveersters die ontzettend klantvriendelijk zijn. Tot slot nog een limoncello van de eigenaar? Wij komen absoluut weer een keer terug.

Datum van bezoek: mei 2018

6 mei 2018 beoordeeld

Na een lekker dagje strand wilde lekker wat eten, en toen zijn wij bij Farnella aanbeland.
Heerlijk gegeten gezellig en leuke bediening. Of je nou voor een pasta , pizza of een andere lekkere Italiaanse maaltijd komt. heerlijke rode wijn er bij. Kortom een echte aanrader

Datum van bezoek: mei 2018
29 april 2018 beoordeeld

Typisch Italiaans restaurant in Nederland. Kleine tafeltjes, dicht op elkaar, Druk met veel geroezemoes. Super vriendelijke medewerkers, Oergezellig!

Datum van bezoek: juli 2017
17 april 2018 beoordeeld

De sfeer is leuk, bediening niets op aan te merken. Binnen wel er druk. We hadden gereserveerd met 7 maar kregen een tafel voor 6 met een extra stoel wat resulteerde dat 1 persoon gewoon heel krap zat en als er iemand langs wilde van de tafel er 3 man moest opstaan. Ook had de bediening steeds iets nodig en moesten wij de glazen aangeven. Er was iets mis gegaan met de reservering gaven ze aan. Geen probleem verder, ik zat goed.
Eten was lekker niets op aan te merken maar het sprong er qua smaak niet echt uit. Op een gegeven moment was de wijn die wij bestelde op en moesten we over naar een andere wijn.
Prijs vonden wij erg hoog gezien hetgeen wat we hadden.
1 Persoon had een pasta kaasgerecht dit werd aan tafel gemaakt in een grote kaas. Leuk om te zien. Ook kwam de eigenaar aan het einde van de avond erbij zitten met gitaar en zong in veel talen.

Al met al hebben wij een leuke avond gehad.

Datum van bezoek: april 2018
6 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren de File zat en dachten, we gaan maar eerst wat eten. Onze kleine woef was ook welkom. Zeer aardige lui, goede bediening, en dit is zoals een italiaan hoort te zijn. Super Italiaans eten van duidelijk een Italiaanse kok! Geweldig we komen zeker terug, ook als er geen file staat.

Datum van bezoek: maart 2018

Reizigers die Farinella bekeken, bekeken ook

Schiedam, Zuid-Holland

In Farinella geweest? Deel je ervaringen!