Volledig restitueerbaar voor vr 13 okt.
Geen aanbetaling vereist
Word beloond met One Key
PricelineUS$ 158
Trip.com
Agoda.comUS$ 128
Beoordeeld op 10 april 2023 via mobiele applicatie

Ik had mijn familie uitgenodigd voor een paasbrunch. We hadden geen idee, dat deze brunch iets met Pasen te maken had. Geen paasaankleding van de ruimte en ook de presentatie van de gerechten had niets met Pasen te maken.
De start met per tafel geserveerde broodjes, gekookte eieren en gevulde eieren was karig. 2 gekookte en 3 gevulde eieren voor 5 personen.
Er zou keuze zijn uit 2 soorten soep, maar er was er maar één. Aan de overige gerechten zat weinig smaak.
Het toetje bestond uit ijstaart, spekkoek, meloen (niet heel rijp) bavarois en chocolade eitjes ( heel gewoontjes).
Op een bord gelegd, niet smaakvol opgemaakt.
Een afgang voor een 4 sterren hotel en voor de prijs van € 42.50
Voor degene die een en ander moesten serveren een ondankbare taak. Zij deden hun best, maar waar was de vaste medewerker van het hotel?
Ik schaamde me diep dat ik mijn familie hiervoor uitgenodigd had. Dit was dus eens maar nooit weer.

Kamertip: Ga niet naar de Paasbrunch. Wellicht ook niet naar andere branches maar daar kan ik niet over oordelen.
Datum van verblijf: april 2023
Kirsty Fijnheer, Sales van Delta Hotel Rotterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 april 2023

Beste Hanny E,
Hartelijk dank voor je feedback.
Mede dankzij jouw reactie kunnen we de kwaliteit en het serviceniveau verbeteren. Wij betreuren dat de paasbrunch niet geheel naar wens is verlopen. Omdat wij altijd op zoek zijn naar nieuwe ideeën, hebben we dit jaar een andere invulling aan de paasbrunch gegeven. Zelf hebben wij ook geconstateerd dat dit vernieuwde concept niet geleid heeft tot het gewenste succes. Om deze reden zullen wij alle gasten persoonlijk benaderen.
Volgend jaar weer het oude vertrouwde concept!
Met vriendelijke groet, team Delta Hotel

Beoordeeld op 7 april 2023

De kippedijspies mooi gegaard, frites warm en zeer mooi gebakken, zuur wat onverzorgd, dat ei had van mij niet gehoeven, á 21 euro aan de dure kant. Oude kaas op de carpaccio van mijn dochter werd minder goed ontvangen. "Creatieve" miskleun. Snijden met een bot mes op een bord met reliëf bracht ook niks, evenzo als de ondermaatse bediening.

Kamertip: Watertaxi voor de deur
Datum van verblijf: april 2023
Beoordeeld op 28 oktober 2022

Met moeder een kopje koffie drinken op een zonnige vrijdagmorgen in oktober. In het restaurantgedeelte werd volop gestofzuigd en het ontbijtbuffet was duidelijk nog niet netjes opgeruimd, gezien alle kruimels. Er was druk overleg bij de bar, 1 iemand merkte ons op en begoette ons. Een tafeltje gezocht aan het water en na een kwartier wachten zijn wij teleurgesteld vertrokken. Dit hebben we aan het barpersoneel gemeld en het antwoord was slechts 'oké' En dit was helaas niet de eerste keer, maar absoluut de laatste keer dat ik hier geweest ben!!!

Datum van verblijf: oktober 2022
Beoordeeld op 2 september 2022

Ga er niet heen als je wat te vieren heb, met de boeking aangegeven dat we 45 jaar getrouwd waren op die dag, ook bij de reservering van het restaurant, helaas hadden ze daar niks aan gedaan. Bij aankomst aangegeven dat we dat jammer vonden geen reactie gekregen.
We hadden de suite met balkon daar was het heerlijk vertoeven de kamer had airco en een mooi uitzicht op de boten die geregeld langs komen.De bediening was zeer vriendelijk en het eten was ook lekker. Helemaal het ontbijt die we op onze kamer hadden gevraagd zeer uitgebreid

Datum van verblijf: augustus 2022
Beoordeeld op 19 juni 2022

goed hotel. Kamers zijn niet allemaal groot maar wel schoon en goed ingericht. IN het boekingssysteem was iets misgegaan: wij dachten een kamer met rivierzicht te hebben maar dat werd een kamer met parkeerplaatsuitzicht. Personeel overigens heel vriendelijk

Kamertip: boek een kamer met uitzicht op de rivier maar check dat meteen bij de boeking!!!!
Datum van verblijf: juni 2022