Beoordeeld op 27 juni 2018

De directe omgeving van het hotel slordig en vies. Overal slingert rotzooi rond. Kamers redelijk maar een slechte prijs kwaliteit verhouding.
Understaffed. Ik zit te eten tussen vuile borden en bestek

Kamertip: Geen. Te duur voor het gebodene
Datum van verblijf: juni 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 18 juni 2018 via mobiele applicatie

De toegang naar het hotel was zeer onduidelijk. Het leek wel een gevangenis overal hoge hekken op het parkeerterrein. Ontvangst was prima. Bedden zeer slecht. Kamer niet goed schoongemaakt. Uitcheck was echt een drama. Het enige wat de jongeman zei was. Alles is betaald. Er kwam geeneens een goedemorgen van af. Laat staan als alles naar wens was. Jammer... beter je personeel trainen om je gasten een goede indruk achter te laten. Hier komen we dus nooit meer.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 3 mei 2018

Op vraag van Ibis werden we naar Bastion overgeplaatst. We kregen een kamer op de vijfde verdieping toegewezen en dat bleek een prima aanbod. Ruime kamer, comfortabel ingericht, gratis koffie en flesjes water, uitstekende bedden en kussens, zeer grote badkamer. Alleen jammer van het ontbijt. Op zondag mocht het gelukkig iets later (tot 10.30 uur) maar om 9.30 uur was het al wachten op aanvullingen (croissants kwamen er na een kwartiertje toch aan), maar goed, alles was er. Wat ons de eerste ochtend al opviel, was dat de ontbijtruimte niet doorlopend opgenet werden (vuilnis op de grond, tafels niet afgeruimd). Op maandag kon je maar tot 9 uur ontbijten en dat is toch wel heel vroeg voor reizigers. Toen we ons om 8.30 uur aanmeldden, waren bepaalde zaken niet meer te krijgen: jonge kaas, croissants, confituur. Dat kan toch niet in een viersterrenhotel. Klokslag negen begon een poetsvrouw het hele buffet op te ruimen. Boeken dicht. Jammer.

Kamertip: Wij hadden kamer 534 en dat viel best mee.
Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 8 maart 2018

Service prima hotel kamer was ok maar beddengoed kan beter. Kamer was netjes en finn dat de vloer niet tapijt was. Beddengoed was zeer oud en de bekers waren niet zo schoon. Heb ze goed moeten omspoelen voordat ik ze kob gebruiken. Eel fijn dat er flessjes water overak beschikbaar zijn voor gasten.

Kamertip: Her beddengoed was versoeten. Niet zo fijn om op te slapen. Verder was ee een zwarte haar op mijn handdoek dit is zeer raar aangezien ik blond haar heb.
Datum van verblijf: maart 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 2 januari 2018

Vorig jaar beviel het hotel met oud en nieuw goed, daarom dit jaar weer geboekt. Allereerst is het hotel tegenwoordig heel lastig te voet te bereiken, er zijn hekken geplaatst waardoor je heel erg ver om moet lopen. Dan is er 's nachts een poort, waar je ook te voet door moet doormiddel van contact leggen met de receptie. Hier hebben wij, samen met andere hotelgasten wel een kwartier moeten wachten in de kou voordat we naar binnen konden. Toen wij dan eenmaal binnenkwamen deed de lift het niet meer, er werd geen prioriteit aangesteld en de jongen achter de receptie maakte de indruk aan de telefoon met de monteur er geen druk achter te zetten. Wij moesten naar de 8e verdieping, niet echt leuk midden in de nacht. Maar voor de anderen was het nog erger want er stonden veel oudere mensen te wachten die naar de 9e verdieping moesten. Het zou een uur gaan duren, wij zijn toen toch gaan lopen. In de ochtend wil je natuurlijk even lekker douchen, maar er was geen warm water. Op de kamer kan je nergens hotelinformatie vinden en dus ook niet hoe je contact krijgt met de receptie. En om nou in je nakie naar beneden te lopen is ook geen pretje. Bij de receptie aangekomen bij het uitchecken hadden veel mensen natuurlijk klachten over dit verblijf. De receptioniste erkende het probleem maar kon er niets mee doen. Ze wimpelden ons af met we geven je e-mailadres wel door aan het hoofdkantoor. Heel erg jammer en al met al een erg slechte service.

Kamertip: Tweepersoonsbedden aanbieden. Warme douche aanbieden. Ramen kunnen heel ver open en dat vind ik erg gevaarlijk op de 8e verdieping. Hotelinformatie op de kamers leggen. Nu wij een koude douche hadden konden we de receptie niet eens bellen. Smart tv aanbieden. Lift laten werken.
Datum van verblijf: december 2017