“Goed eten”
Beoordeling van Jofel aan de Plas

Jofel aan de Plas
Geclassificeerd als nr. 17 van 99 Restaurants in Vlaardingen
7 mei 2019 beoordeeld

Het is er erg druk met goed weer, iets te druk om de mensen goed te kunnen bedienen.
Eten is goed en er is een zeer groot terras aanwezig, ruime gratis parkeergelegenheid.

Datum van bezoek: april 2019

9 april 2019 beoordeeld

Deze lokatie is echt geweldig met parkeerruimte en aan de plas. Bij mooi weer kun je hier heerlijk in de zon zitten onder het genot van een drankje en een hapje. Lekker een lunch genoten met een goed fles fijn. Vriendelijke bediening en niet te lang hoeven wachten. Lekker eten. Kinderen kunnen spelen in de waterspeeltuin aan de plas.

Datum van bezoek: april 2019
30 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen vrijdagavond hier gegeten. Lieve mensen in de bediening, leuke sfeer in het restaurant maar vooral heerlijk eten. Echt een aanrader!! Gerechten kwamen op de goede momenten ondanks dat het restaurant helemaal vol zat. Komen zeker terug.

Datum van bezoek: maart 2019
20 maart 2019 beoordeeld

Vorig jaar twee weken na de opening geweest en toen heb ik ze hier een positieve review gegeven. Dat was ook de reden dat we er na een half jaar weer heen gingen. Wat een teleurstelling was het deze keer. Zeer choatisch, meerdere obers (studenten) aan tafel. De garnalen vooraf waren taai. De bavette was prima, mooi medium, maar waarom bestrooien met standaard middelen van de Makro/Hanos/Sligro/Zegro. Op het dessert hebben wij drie kwartier zitten wachten, tweemaal moeten vragen en vlak voordat wij wilden opstaan om de rekening te vragen werd het uitgeserveerd. Ook de Tiramisu als dessert was een kant klaar product van de grootgrutter erg jammer. Geen derde voor ons, helaas.

Datum van bezoek: maart 2019
4 maart 2019 beoordeeld

Een leuke plek en een gezellige en lekker restaurant voor oud en jong. De lunch is heerlijk en het diner ook. Je kunt er voor bijzondere dingen ook een tafel in een stillere kamer reserveren. De bediening is geweldig!!!

Datum van bezoek: januari 2019

Reizigers die Jofel aan de Plas bekeken, bekeken ook

Vlaardingen, Zuid-Holland

Zoetermeer, Zuid-Holland

Vlaardingen, Zuid-Holland

In Jofel aan de Plas geweest? Deel je ervaringen!