“Verrassend goed ”

zo 20-10
20:00
Geclassificeerd als nr. 8 van 99 Restaurants in Vlaardingen
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Laat je verwennen met een verrassingsmenu van 3 tot 5 gangen!
Heel veel smaken. Zalig!!
Hele fijne bediening.

Datum van bezoek: september 2019

13 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten voor een goede prijs in een leuke zaak met gastvrije bediening.
Het verrassingsmenu was meer dan de moeite waard. Goed eten met heerlijke smaken. Hele vriendelijke gastvrouw die echt wel even de tijd voor ons nam.
Top kok die met de borden en het eten, de gerechten en prachtig laat uit zien en zeker zo goed laat smaken.
Zeker de moeite waard om heen te gaan en wellicht eens iets te eten wat je niet altijd zou kiezen.

Probeer eens iets anders en laat je hier verrassen !!

Datum van bezoek: augustus 2019
15 juli 2019 beoordeeld

Eigenlijk op de gok naar binnen gegaan en werden wij totaal verrast. Wat een heerlijk eten. Ook de kwaliteit van het eten was top! Wij vonden het ook fijn dat we gewoon een menu kregen zonder na te hoeven denken of op de kaart te kijken. Ik snap alleen de entourage in combinatie met het geweldige menu niet. Je verwacht bij dit niveau eten toch een sfeervoller zaak. Maar wellicht is hier bewust voor gekozen.

Datum van bezoek: juli 2019
11 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij de eerste stappen binnen weet je al dat je welkom bent! Heerlijke gastvrijheid in een gezellige, doch wat verouderd, entourage! Dat is met passie uitgezocht.. maar nog belangrijker. Het eten. De amuses waren zeer gevarieerd en erg smaakvol! En dat voor dat geld.... de voorgerechten waren zorgvuldig bereid en waren zeer smaakvol met lichte pit! Dat was gedurfd. Het hoofdgerecht van bok voldeed prima en dat was zeker anders! Al met al dus verre van standaard eten geserveerd door een superenthousiast stel met enorm veel liefde bereid en geserveerd! Het kaasplankje toe was heerlijk en het toetje.....zonder enige kennisgeving hebben ze gehoord dat Mn partner jarig was! Dan een tekst erop met gefeliciteerd overtuigde ons direct! Nog een plaatsje vrij met de kerst? Zoek je een restaurant in Vlaardingen hoef je niet meer te zoeken!!!! Fantastisch!!!

Datum van bezoek: juli 2019
8 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten in een restaurant dat een huiskamer gevoel geeft en waar kwaliteit en verrassing bovenaan staan. De kracht zit in het kwalitatief goede eten, klein schalige opzet en super goede bediening. Een stukje hemel in Vlaardingen!

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Gasterij Puur bekeken, bekeken ook

Vlaardingen, Zuid-Holland

Vlaardingen, Zuid-Holland

In Gasterij Puur geweest? Deel je ervaringen!