“Verassend lekker”
Beoordeling van Gasterij Puur

Gasterij Puur
Reserveren met
Bespaar tot 30% wanneer je online reserveert *
Gasterij Puur is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 27 van 95 Restaurants in Vlaardingen
31 mei 2018 beoordeeld

Woensdagavond, in verband met een verjaardag hier met 6 personen gegeten. Erg leuk en smakelijk waren de balletjes ( drie verschillende ) welke wij vooraf kregen. Verder prima diner met producten uit de streek welke allemaal erg mooi werden opgediend. Tevens een vriendelijke bediening en uitleg van de gerechten. Het was een geslaagde avond.

Datum van bezoek: mei 2018

30 mei 2018 beoordeeld

Hier samen met mijn dochter geluncht, het was echt heerlijk! Ik had carpaccio 2.0 van heerlijke gerookte rib-eye, echt verrassend! Mijn dochter had een broodje vega burger, ze is niet vegetarisch maar wilde het gewoon een keer proberen en het overtrof alle verwachtingen! Wij hadden hier met ons gezin en met vrienden ook al 3x eerder voor het diner gegeten. De locatie is erg leuk,wij zaten eerlijk buiten onder de luifel! Voor het diner was het voor ons al een blijvertje maar voor de lunch komen wij ook zeker weer terug!

Datum van bezoek: mei 2018
15 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten,
Verrassende verse smaakcombinaties, goede vriendelijke bediening.
Een goed nieuw adres dat de moeite zeker waard is om ontdekt te worden.

Datum van bezoek: april 2018
8 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier echt heerlijk gegeten! We hadden een 5 gangen verrrasings menu van de chef! Prima advies van de bijpassende wijnen erbij! Wij gaan hier zeker vaker eten!

Datum van bezoek: april 2018
1 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die Gasterij Puur bekeken, bekeken ook

Vlaardingen, Zuid-Holland

Vlaardingen, Zuid-Holland

In Gasterij Puur geweest? Deel je ervaringen!