“heerlijke lunch”
Beoordeling van Gasterij Puur

Gasterij Puur
Geclassificeerd als nr. 32 van 91 Restaurants in Vlaardingen
30 mei 2018 beoordeeld

Hier samen met mijn dochter geluncht, het was echt heerlijk! Ik had carpaccio 2.0 van heerlijke gerookte rib-eye, echt verrassend! Mijn dochter had een broodje vega burger, ze is niet vegetarisch maar wilde het gewoon een keer proberen en het overtrof alle verwachtingen! Wij hadden hier met ons gezin en met vrienden ook al 3x eerder voor het diner gegeten. De locatie is erg leuk,wij zaten eerlijk buiten onder de luifel! Voor het diner was het voor ons al een blijvertje maar voor de lunch komen wij ook zeker weer terug!

15 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten,
Verrassende verse smaakcombinaties, goede vriendelijke bediening.
Een goed nieuw adres dat de moeite zeker waard is om ontdekt te worden.

8 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier echt heerlijk gegeten! We hadden een 5 gangen verrrasings menu van de chef! Prima advies van de bijpassende wijnen erbij! Wij gaan hier zeker vaker eten!

24 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Perry S, Eigenaar van Gasterij Puur, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 mei 2018

Reizigers die Gasterij Puur bekeken, bekeken ook

Vlaardingen, Zuid-Holland

In Gasterij Puur geweest? Deel je ervaringen!