“Heerlijk gegeten met een fles”
Beoordeling van Visrestaurant De Tjotter

Visrestaurant De Tjotter
Reserveer een tafel
vr 23-10
20:00
Geclassificeerd als nr. 3 van 34 Restaurants in Harlingen
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: “Waar je de zilte zee puur op je bord tegenkomt” Visrestaurant De Tjotter, voor zowel lunch als diner al zeventien jaar hèt Visrestaurant van Harlingen voor de beleving van vis, schelp- en schaaldieren. Dagverse streekproducten die rechtstreeks afkomstig zijn van de Harlinger visafslag. Het specialiteitenrestaurant is gelegen aan een van de mooiste getijden-binnenhavens van Friesland en beschikt over een terras aan het water. De kookstijl van de keukenbrigade is modern met Belgische invloeden. Behalve de visspecialiteiten is de Tjotter ook het adres voor vegetarische en vleesgerechten. De Tjotter voert daarnaast de nieuwe formule van oester & visbar om de gasten te laten genieten van diverse visdelicatessen. Heeft u een dieet, geen probleem, laat het ons weten en wij koken aangepast voor u. Van Amuse tot de bonbon bij de koffie alles is ambachtelijk bereid in eigen keuken.
28 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten met een fles witte (huis)wijn die prima paste bij de vis die we aten. Mooi gedekte tafel en goede service.

Datum van bezoek: augustus 2020
annemiekz2019, Eigenaar van Visrestaurant De Tjotter, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 augustus 2020

Wij zijn erg blij met uw leuke en positieve reactie.
Heel graag tot ziens.

26 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren onze trouwdag hier gevierd. Topavond. Goed begin met amuse-oesters en een glas cava. Oesters waren erg lekker vlezig. Daarna rog, coquilles en als hoofdgerechten 3 bereidingen van paling en de vis van de dag: tarbot, op advies van de eigenaar gepocheerd. Allemaal even heerlijk. En overal een lekkere bijpassende wijn bij. Als afsluiting kreeg ik een heerlijke huisgemaakte basilicumlikeur bij mijn koffie.
Bediening was goed, vriendelijk en gaf goed advies. Topavond!
Enige verbeterpunt zou zijn dat we soms wat moesten zoeken naar iemand die onze wijn bij kon vullen

25 augustus 2020 beoordeeld

Qua gerechten is het heel smakelijk, qua bediening slecht! (niet echt gastvrij en vriendelijk als zij jou niet kennen) Hygiëne redelijk .... hoewel er vliegt nogal wat rond in de zaak (gewone en fruitvliegjes).
Prijs kwaliteitverhouding ...... de prijs is goed t.o.v. de kwaliteit van het eten. De entourage is mooi maar niet schoon

Datum van bezoek: augustus 2020
AnnemiekZ473, Eigenaar van Visrestaurant De Tjotter, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 augustus 2020

Beste Peter V,
Wij hebben onze airco uitgeschakeld en ons mechanische systeem in werking gesteld i.v.m corona daarvoor is verse buitenlucht nodig zodat de deur regelmatig openstaat waardoor onontkoombaar enige vliegen en muggen naar binnen komen.
Hoewel wij proberen iedereen een correcte bediening te geven is het logisch dat enthousiaste en leuke gasten makkelijker contact krijgen met de bediening dan een Peter die de hele avond met een ontevreden pruillipje zit vliegen te tellen.
Dat u al was voorbereid op ons niet schone bedrijf konden wij aflezen aan uw kleding die avond.

25 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een fantastisch restaurant, het is er gezellig en het het eten is gewoon super. Echt een aanrader als je ooit in Harlingen bent

Datum van bezoek: augustus 2020
annemiekz2019, Eigenaar van Visrestaurant De Tjotter, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 augustus 2020

Bedankt voor de fijne reactie op uw diner, graag tot een volgende keer.

24 augustus 2020 beoordeeld

krijgen als culinaire liefhebbers vaak tips over goede restaurants. ook in dit geval! Harlingen (nooit geweest) leuk plaatsje en vonden een heel gezellig restaurant.
in het midden van de zaak staat een halve roeiboot (door de spiegel er achter lijkt het een complete boot)., maar belangrijker is natuurlijk dat wat op het bord kwam.
als voorgerecht friese zalm werkelijk voortreffelijk bereid door de zoon van de eigenaar, daarna 3 bereidingen van paling, voor ons als liefhebbers was dat tongstrelend. ook de wijnen waren van uitstekende kwaliteit, werkelijk een aanrader. we rijden er de volgende keer graag voor om.
tedk

Datum van bezoek: augustus 2020
AnnemiekZ473, Eigenaar van Visrestaurant De Tjotter, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 augustus 2020

Bedankt voor de positieve reactie, graag tot ziens.

Reizigers die Visrestaurant De Tjotter bekeken, bekeken ook

In Visrestaurant De Tjotter geweest? Deel je ervaringen!