Gratis annuleren tot 09-12-21
Priceline
Gratis annuleren tot 09-12-21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Hotels.comUS$ 81
eDreamsUS$ 93
Orbitz.comUS$ 81
Beoordeeld op 22 augustus 2020

Twee verschrikkelijke trappen omhoog. Niet te doen met koffers. Raam kan maar een beetje open. Een ventilator werd gebracht maar dit is geen oplossing. Een ventilator maakt wel lucht verplaatsing maar voegt warmte toe. In deze omstandigheden gasten niet laten slapen in deze omstandigheden. Communicatie met de man aan de receptie verliet zeer moeilijk. Ik had ook het idee dat er nog andere kamers vrij waren. Maar hij wilde niet naar mij luisteren of begreep mij niet of wilde mij niet begrijpen.

Kamertip: vraag om een kamer op de begane grond
Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 22 augustus 2020 via mobiele applicatie

Van buiten een mooi en statig hotel, gelegen vlakbij het centrum, maar van binnen helaas vergane glorie. Vloerbedekking op de trap versleten. Hele smalle stijle trap naar boven, we sliepen op de bovenste verdieping (zolder) en moesten helaas zelf met de koffers naar boven zeulen.
We sliepen er tijdens de hittegolf en het was boven op de zolderkamer vreselijk warm, met alleen een dakraam was het niet uit te houden. Gelukkig stond er een waaier maar ze hadden ook kunnen investeren in een paar mobiele airco’s, dat was zeker geen overbodige luxe.
We hebben er een nacht geslapen tijdens onze Elfstedentocht op de fiets. De fietsen konden in de garage om de hoek, daar stond ook de groene afvalcontainer en de stank was niet te harden, de maden liepen over de rand van de container
Het ontbijtbuffet was goed en uitgebreid.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 29 januari 2020 via mobiele applicatie

Met de familie (30 personen) daar eerst borrel uurtje gedaan en daarna gegeten. Wij waren allemaal tevreden, de beide eigenaren waren zelf ook volop in de bediening bezig. Alles keurig geregeld en uitgevoerd.
Eten was goed en zag er verzorgd uit.

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 9 oktober 2019

Mooi oud hotel in centrum van Harlingen. Heeft veel charme, verwacht geen grote luxe, maar alles werkt naar behoren. Vriendelijke jonge eigenaren, die altijd klaarstaan voor hun klanten.
Prima hotel tegen goede prijs als je met juiste verwachtingen komt (niet zeuren over wat gehorige houten vloeren, ietwat gedateerde aankleding, informele sfeer, geen airco, e.d.)

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 28 april 2019

Leuk oud hotel. Oud maar zeer propere kamer. Nieuwe eigenaars,maar mevrouw doet toch haar best. Ze was zeer vriendelijk,en waarschuwde ons voor de moeilijke oude trap. Haar man kan geen nederlands. Het ontbijt was maar gewoon. Haar man,welke de ontbijt service verzorgt kon niet volgen. Ik zou er toch terug gaan.

Datum van verblijf: april 2019