Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.comUS$ 93
PricelineUS$ 93
Hotels.comUS$ 81
eDreamsUS$ 93
Orbitz.comUS$ 81
TravelocityUS$ 81
Beoordeeld op 28 april 2019

Leuk oud hotel. Oud maar zeer propere kamer. Nieuwe eigenaars,maar mevrouw doet toch haar best. Ze was zeer vriendelijk,en waarschuwde ons voor de moeilijke oude trap. Haar man kan geen nederlands. Het ontbijt was maar gewoon. Haar man,welke de ontbijt service verzorgt kon niet volgen. Ik zou er toch terug gaan.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 18 november 2018 via mobiele applicatie

Sinds kort is dit hotel overgenomen door een super vriendelijk stel.
Ze zijn druk bezig met de boel opknappen en wij hadden een kamer met een heerlijk nieuw bed!
En het eten was echt heerlijk! We hebben een 3 gangen menu gegeten, ik had de risotto met verschillende soorten champignons en truffelolie met als voorgerecht tempura gamba’s.
Het ouderwets interieur maakt het hotel erg gezellig.

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 27 augustus 2018 via mobiele applicatie

Op een mooie plaats gesitueerd. Een leuk hotel met een restaurant. Het personeel is uitzonderlijk vriendelijk en behulpzaam.
Een aanrader als je bv de 1e boot naar Terschelling moet halen. Een eenvoudige kaart maar ruim voldoende keuze.

Beoordeeld op 8 augustus 2018 via mobiele applicatie

De vriendelijke ontvangst, het lekkere eten en de mooie locatie zijn ons goed bevallen. Het klopt dat het hotel oud is (krakende vloeren en wat achterstallig onderhoud) maar we hebben er geen last van gehad. Een prima plek om een nachtje te slapen.

Beoordeeld op 4 augustus 2018 via mobiele applicatie

Een goede locatie in Harlingen in een karakteristiek pand op steenworp afstand van het stadscentrum en de haven. Parkeerplaats rondom het hotel/restaurant en makkelijk bereikbaar.
Goede menukaart met heerlijke gerechten. Na een dag Sail in Harlingen een fijn adres om de dag af te sluiten. Eigenaren spreken meerdere talen en bediening is behulpzaam en vriendelijk.
Absolute aanrader!