Leg de laagste prijs van deze websites vast
Priceline
Booking.comUS$ 94
eDreamsUS$ 94
FindHotel
Agoda.comUS$ 94
StayForLong
Beoordeeld op 6 april 2021 via mobiele applicatie

Dit is echt een super gaaf goéde plek om heel erg goed te slapen en ook heel erg goed te eten ontbijt en avond en Direct aan de haven echt super gaaf en ook een heel erg huiselijke sfeer je voelt je eigen er gelijk thuis

Datum van verblijf: april 2021
Beoordeeld op 13 september 2020 via mobiele applicatie

Grand hotel zeezicht, mooie locatie. Eten niet geweldig. Entrecote weinig smaak. Op de kaart entrecote met portsaus. Speciale kaart entrecote met peper/portsaus. Geen keus, de duurdere was als enige leverbaar. Saus smaakte nergens naar, niet naar peper, niet naar port. Zeebaars met amandelkorst smaakte muf. Aangegeven, maar geen reactie. De rode wijn werd uiteraard geserveerd in rode wijn glazen. Daarna kregen wij de rode wijn geserveerd met in de kleinere wittewijnglazen.
Salade, nauwelijks aangemaakt, niet smakelijk.
Kortom, geen aanrader.

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 6 september 2020 via mobiele applicatie

Vriendelijk naar oud hotel. Wij hadden een ruime kamer op de haven, mooi uitzicht. Kamer wel gehorig, bedden goed, kamer schoon. Badkamer onvoldoende. Voor de prijs kwaliteit redelijk. Ontbijt was prima, maar met 15 eur pp niet heel goedkoop. Hotel ligt tegenover de boot terminal. Relaxed om te overnachten en uitgeslapen naar de boot te lopen.

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 18 augustus 2020 via mobiele applicatie

We verbleven twee nachten in hotel Zeezicht te Harlingen. Onze kamer was netjes en schoon. De doucheruimte is wel aan vernieuwing toe. Even een nieuw glazen kapje voor op een van de lampjes bij de wastafel, een paar haakjes aan de muur om handdoeken op te hangen, en het water in de douche liep slecht weg. Het bed was erg smal. Prachtig uitzicht vanuit de kamer op de Waddenzee. Ontbijt prima in orde. Parkeerkaart bij de receptie verkrijgbaar. Kortom je kunt er prima slapen maar moet verder niet te veel verwachten van de kamer, voor ons was het voldoende.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 14 augustus 2020 via mobiele applicatie

Nadat we door problemen met de boot apart moesten reizen arriveerden we als verzopen katjes bij Hotel Zeezicht om 9 uur in de ochtend. Daar werden we heel lief door de eigenaresse de lounge aangeboden. Zo konden we de uurtjes heerlijk in alle rust wachten op de auto. Namens Marjan en de vier tieners dank!

Datum van verblijf: augustus 2020