Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 110
eDreamsUS$ 110
Agoda.comUS$ 110
FindHotel
StayForLong
Beoordeeld op 14 mei 2021 via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke staf, prettig verblijf met goed ontbijt op de kamer, 1e terrasje van dit jaar kunnen pakken in de zon. Ruime kamer. Ondanks de lockdown met al zijn beperkingen was het er goed toeven!

Datum van verblijf: mei 2021
Beoordeeld op 6 december 2020

Tijdens ons Rondje Nederland (1.500 km wandelen langs de contouren van ons land) kwamen we in Harlingen terecht en hebben overnacht (en gedineerd) bij Anna Casparii. Mooie en ruime kamer (met twee comfortabele stoelen) en zicht op de (in dit seizoen) rustige haven. Eind van de middag in de gezellige Engelse Pub een drankje gedronken, daar ook gegeten en na afloop lekker op het pool-biljart gespeeld. De volgende ochtend heerlijk ontbeten met een lekker vers gebakken eitje... Heel vriendelijk personeel en een prima sfeer. We zijn weer klaar voor een volgende etappe!

Datum van verblijf: december 2020
Beoordeeld op 5 december 2020 via mobiele applicatie

We kregen een upgrade ( niet gratis) naar een kamer aan de voorkant met uitzicht op de haven. Eer mooie ruime kamer met prima badkamer. De kamer is een voeding ingericht met centraal het kingsize bed. Wel twee trappen op, maar het lukte prima. Het ontbijt is eenvoudig en lekker.

Datum van verblijf: december 2020
Beoordeeld op 1 november 2020 via mobiele applicatie

Erg leuk hotel in historisch prachtig pand. Midden in Harlingen met uitzicht op het haventje met zeilboten. Parkeren kan voor het hotel( betaald). Kamer voor 2 pers aan de haven. Netjes verzorgd en heel schoon, complimenten vd schoonmaak!
Zitje voor het raam, bed is voor ons te zacht maar anderen vinden dat misschien prettig. Keuze uit verschillende hoofdkussens. Badkamer netjes, inloopdouche en badschuim en shampoo aanwezig. Weinig opbergruimte voor toilet artikelen. Jammer dat er geen mogelijkheid is om zelf koffie/thee te zetten. Ontbijt heerlijk veel keus, vers en erg lekker. Leuk personeel. Heerlijk gegeten in het restaurant, super verzorgd en erg goede kwaliteit. Kortom de moeite waard dit prachtige hotel...

Datum van verblijf: november 2020
Beoordeeld op 15 augustus 2020 via mobiele applicatie

Dit hotel bood ons een geweldige kamer als onderdeel van de 11-stedentocht route fietsen. De ontvangst is zeer vriendelijk en behulpzaam, het ontbijt goed en uitgebreid, de locatie aan de gracht en in het centrum super en het restaurant goed. Kortom niets dan lovende woorden voor dit hotel. Wij verlengden 2 nachten in de dependance Anna's zusje. Ook hier luxe en lof.Als we nog eens in Harlingen zijn zullen we zeker voor dit hotel kiezen.

Datum van verblijf: juli 2020