Nederlandse reizigster
Nederland

Hotelkamer ligt niet in het landhuis

Beoordeling van Landgoed Huize Bergen
4,0 van 5 bollen2 nov 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
We hebben genoten van een verblijf en een heerlijk 3-gangenmenu op het prachtige landgoed in Vught. Verwacht geen kamer in het landhuis! Die zijn er niet, maar liggen in gebouwen er omheen. Je moet dus altijd buitenom. Wij hadden een kamer in ‘Botanica’ en hadden helaas wel geluidsoverlast van bruiloftsgasten. De kamer was verder prima maar een simpele douchemuts ontbrak. Wel weer koffie op de kamer. Diezelfde bruiloftsgasten zaten de volgende ochtend aan het ontbijt en daardoor was het erg druk bij het buffet. Gelukkig zaten zij buiten, en was er half-overdekt nog een leuk tafeltje voor ons.
Datum van verblijf: juli 2023
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • eDreams
  • ZenHotels.com
4.2 km van Landgoed Huize Bergen
Meer hotels in Vught bekijken
Beoordeeld op 2 september 2023

Nou, ik voel me wel gekend in de vorige reviews..jammer..idd we dachten in een mooi landhuis te zitten.. 200,- per nacht is best wel wat..zaten we in een bijgebouw..kamer netjes maar geen kuxe..ontbijt zo druk met bruiloftsgasten dat de overige gasten er wat bij bendeleden.. wij dus..1 x niet meer..zonde en jammer..van der Valk is beter, luxer en goedkoper met meer aandacht en welkom..zonde en jammer..

Kamertip: Niet komen, te duur, te druk met andere gasten
Datum van verblijf: september 2023
Beoordeeld op 13 augustus 2023 via mobiele applicatie

Wordt mooi beschreven!, "landhuis"...had een Deluxe twee persoonkamer geboekt met gedachten dat de kamer in het "landhuis" zat maar het was in één van de gebouwen die Botanica heet.
Het was geen hotel maar een soort vakantiepark idee.
We vonden het tegenvallen en eigenlijk voelen we ons in de maling genomen.
Voor deze prijs was t niet waard.
Koffieapparaat ook onder het stof, bed was veel te zacht!
Verder leek de kamer op een houten hok,leek of de muren niet is afgewerkt!
En dan een tussendeur naar een andere kamer...geen fijn idee.
In de gang lag de plafond ook open zodat je de leidingen kon zien.(zie foto's)
Wij komen hier niet meer terug

Datum van verblijf: augustus 2023
Beoordeeld op 13 augustus 2023 via mobiele applicatie

Mooie lokatie!
Vriendelijk personeel.
Kamer is keurig en schoon!
Prima bed
Koffie en thee faciliteit (echte kopjes en glazen) alleen geen theezakjes en zoetjes.
Erg gehorig, kan de mensen in buurkamer goed verstaan.
Douche is erg klein, alleen regen douche, lastig om je haar droog te houden.
Het raam kan niet open (kamer 207) daardoor benauwd.

Datum van verblijf: augustus 2023
Beoordeeld op 18 februari 2023

Zeer vriendelijk ontvangst aan de receptie. Wij sliepen in botanique. Zeer rustig gelegen; Kleine opmerking mischien een frigo op de kamer. Wij kregen een plan mee voor wandeling van 5 km rond het domein met uitleg over de geschiedenins van het landgoed. Soms een beetje zoeken om juist weg te vinden, maar zeker de moeite waard. Restaurent zal ik appart beoordelen. Het ontbijt. Zeer lekker ontbijt alles was aanwezig en meer dan voldoende aangevuld. juist kleine opmerking geen warme chocomelk, maar dit is persoonlijk, had ik het gevraagd had het misschien wel gekregen. Een aanrader.

Kamertip: Het gebouw botanique is een aanrader
Datum van verblijf: februari 2023
Beoordeeld op 12 februari 2023 via mobiele applicatie

Met 6 personen een overnachting inclusief 5 gangen diner. Prachtig huis gebouwd aan begin 20e eeuw. Nog veel in originele staat. Gastenverblijf was op ca 100 meter van het huis en is modern en van alle gemakken voorzien. Diner was ronduit geweldig. Bijzondere gerechten passeerden. Uitgebreidde wijnkaart aanwezig waarbij een prima advies werd gegeven.

Datum van verblijf: januari 2023