Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 119
Priceline
TravelocityUS$ 119
eDreamsUS$ 113
Agoda.comUS$ 119
Beoordeeld op 14 mei 2022 via mobiele applicatie

Ik heb hier een zakelijke bijeenkomst gehad. De locatie is erg groen en mooi, niets op aan te merken. De zaal was in een van de bijgebouwen en dat heeft een hoog centerparcs gehalte. Lage bijgebouwen in het groen. Verder vond ik de lunch erg goed. We hadden aan het einde van de dag een borrel en de borrelhapjes werd gewoon op tafel gezet, zelfs op plekken waar niemand zat. Het is beter als ze ermee rond gaan.

Datum van verblijf: mei 2022
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 6 mei 2022

Zeer mooie omgeving en hotel. We kwamen er om te onthaasten en om de rust op te zoeken. We kregen een deluxe kamer in het Botanica gebouw, maar helaas bleek de kamer zeer gehorig. De kamer naast ons had luide TV aanstaan, daarnaast waren de mensen zelf ook heel luid, waardoor we alles woordelijk konden verstaan en geen rust konden vinden door de luide TV. We kwamen juist om de geluidsoverlast thuis te ontvluchten, dus dit was een hard gelach. Na een belletje met de receptie werd er direct actie ondernomen. Binnen 10 minuten zaten we in een junior suite waar je alleen maar mooie natuur en vogeltjes geluiden kon horen. De manier waarop er direct adequate en flexibel op is gereageerd vind ik echt in 1 woord GEWELDIG ! We hebben daardoor heerlijk van onze rust kunnen genieten. Prachtige omgeving, mooi landgoed, heerlijk eten in het restaurant, als lunch is de warme camembert een aanrader, vriendelijke bediening, echt super ! Wij hebben genoten en een dikke 10 voor de dame bij de avond-nacht receptie ;-)

Datum van verblijf: mei 2022
Beoordeeld op 22 april 2022 via mobiele applicatie

Wat hebben we genoten. Fijne ontvangst. We sliepen in Botanica gebouw, gezellige zithoek beneden, ruime douche, heerlijk bed boven en s nachts goed donker. Gebouwen waar je slaapt passen niet helemaal bij het landhuis vind ik, maar die zie je niet als je lekker op terras zit. Heerlijk ruim terras met uitzicht op de tuin. Vijfgangendiner was echt ontzettend goed in elkaar gezet, alles smaakte goed en was zeer afwisselend, complimenten voor de chef! Ontbijt werd steeds aangevuld, alles vers, zeer gevarieerd. Ik kan niks verzinnen wat tegengevallen was.....

Kamertip: Fietsen huren of meenemen, je kan alle kanten op. Niet alleen eten in het restaurant maar ook bij Vigor in centrum op loopafstand. Het indrukwekkende kamp Vught
Datum van verblijf: april 2022
Beoordeeld op 26 maart 2022 via mobiele applicatie

Het landgoed ligt meteen aan de afrit Vught van de A2. Maar daar merk je op het landgoed weinig van. Nauwelijks last verkeersgeluid, heerlijk rustig in de natuur ligt dit mooie landgoed. De ontvangst is hartelijk en het inchecken verloopt heel snel. Wij hadden een Deluxe kamer in het gebouw Bothanica. Het was een stukje lopen vanaf de parkeerplaats maar je kunt als dat nodig is even tot aan het gebouw rijden om in- en uit te laden. De kamer is ruim en modern. Er is een flatscreen televisie met veel zenders. Koffie- en theefaciliteiten op de kamer, een ruime en moderne badkamer. Een airco ontbreekt maar er staat wel een ventilator op de kamer. Niet dat wij die in maart nodig hadden. De kamer en badkamer waren schoon. Helaas vonden wij de bedden niet heel comfortabel. De matrassen waren erg zacht. Het ontbijt in het prachtige landhuis was prima. Voldoende keuze en van prima kwaliteit. Een beetje onhandig is de plek waar het buffet staat en de ligging van de eetzaal in een andere ruimte. In aparte ruimtes dus waardoor je met je bordje over de gang moet lopen. Maar dat is dan weer de charme van zo’n oud landhuis. Loop ook eens door de prachtige tuin. Door de centrale ligging een ideale uitvalsplek naar s’ Hertogenbosch! Wel een aanrader dus.

Datum van verblijf: maart 2022
Beoordeeld op 25 maart 2022 via mobiele applicatie

Hier 2 nachten en 3 dagen genoten van een prachtige omgeving en een fantastisch hotel.
Huize Bergen is een prachtig oud pand (Rijksmonument) en het interieur straalt klasse en warmte uit. Een groot landgoed waar rust en natuurschoon domineren.
Onze kamer was een junior suite. Zeer praktisch als je even niet kunt slapen en een uurtje op wil zitten.
De catering is van grote klasse. Diner smaakte zeer goed en de bediening was overal zeer vriendelijk.
Wij hebben genoten en bevelen dit hotel aan.

Kamertip: Voldoende parkeergelegenheid.
Datum van verblijf: maart 2022