28 mei 2018 beoordeeld

Het hotel maakt deel uit van een roemrijk landgoed. Het bestaat uit verschillende gebouwen, en de kwaliteit van de accomodaties verschilt nogal. Vooral de 1-persoonskamers in de oude gebouwen zijn niet erg aantrekkelijk. Ook een (mogelijk) nadeel: het is een prima plek voor feesten en partijen. Daar heb je als 'normaal' hotelbezoeker overigens weinig last van.

Kamertip: Vraag om een kamer in het nieuwste gebouw: de Botanica
  • Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
Joannes H, Manager van Landgoed Huize Bergen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 mei 2018

Geachte Esquared1961, bedankt dat u de tijd heeft willen nemen om uw ervaring met Landgoed Huize Bergen hier te delen. Fijn dat u van het landgoed en het park heeft genoten. Wij beschikken inderdaad over verschillende type hotelkamers variërend van eenpersoons tot deluxe tweepersoons hotelkamers en junior suites. Fijn dat u geen last heeft gehad van een feest of bruiloft. Wij zorgen er ook altijd voor dat onze hotelgasten daar geen hinder van ondervinden. Hopelijk mogen wij u vaker gaan verwelkomen wanneer u regio Vught/Den Bosch bezoekt.

22 mei 2018 beoordeeld

We hebben twee nachten doorgebracht in een gebouw[Zwaluw] dat op het landgoed op een paar minuten gelegen van het hotel zelf ligt. Kamer en voorzieningen zijn prima. We zijn zeer goed en vriendelijke geholpen door de eerste baliemedewerkester. Het ontbijt is goed maar we hadden er gezien de entourage mee van verwacht. Ook gezien de prijs p.p. We hebben er niet gegeten wel buiten op het terras van de koffie genoten. De service was matig. Alles bij elkaar is dit hotel schitterend gelegen echter de vriendelijkheid van het personeel is niet standaard.

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Joannes H, Manager van Landgoed Huize Bergen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 mei 2018

Geachte Michel V, bedankt dat u de tijd heeft willen nemen om uw ervaring hier te delen. Ik vind het vervelend te moeten vernemen dat de service en het ontbijt niet is geweest zoals u had verwacht. Graag neem ik deze opmerkingen mee om samen met mijn team onze producten en services te verbeteren.

21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met een grote groep hebben wij gegeten in het restaurant.
We zijn vriendelijk ontvangen en hebben lekker gegeten.
Voorafgaand hebben in de bar een glas gedronken. Er is een groot terras.
Wij hadden een menu met meerdere keuzes.
De veloute van artichok en de gebraden kip carpaccio waren heerlijk. Zeer aan te raden. Het getecht met gerookte zalm was een beetje karig.
Vis vlees iedereen aan tafel was tevreden.
Wij sliepen in “ Botanica” nieuw fris en mooi. Tikkeltje eenvoudig.
Het is niet duur. Het ontbijf was verzorgd en we aten buiten op het mooie terras met prachtige bomen en rodondendrons.

Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden

Geachte heer Marc V, bedankt dat u zo vriendelijk bent geweest om de tijd te nemen om uw ervaring hier te delen. Wij waarderen de complimenten en de opmerkingen die u ons geeft en nemen dit mee om onze producten en services verder te verbeteren. Hopelijk mogen wij u en uw mede gasten vaker gaan verwelkomen op Landgoed Huize Bergen.

14 mei 2018 beoordeeld

Gelegen in een schitterend oud park met bloeiende Rhododendrons.
Wij vierden hier een 75 jarige verjaardag. Gekozen is voor een Walking dinner, een scala van mooie gerechten die rondgebracht werden. Ook het interieur was indrukwekkend, statig met veel hout.
Het heeft ons aan niets ontbroken. Aardig personeel.

Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
Joannes H, Manager van Landgoed Huize Bergen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 mei 2018

Geachte heer van Vliet, bedankt dat u de tijd heeft willen nemen om deze review te schrijven. Met veel plezier hebben wij deze feestelijke dag mogen verzorgen. Wij waarderen de mooie woorden die u deelt over het park, de gerechten en het team enorm. Hopelijk mogen wij u binnenkort verwelkomen als gast op ons vernieuwde terras of voor een andere aangelegenheid.

10 mei 2018 beoordeeld

Heel mooi oud kasteel met originele bijgebouwen in zeer goed onderhouden park, Enkele moderne gebouwen achteraan die mooi ingepast zijn in geheel. Op 10 minuten van 's Hertogenbosch. Vriendelijk personeel, mooie kamers, voortreffelijk ontbijtbuffet, diner gewoon lekker.
Bij aankomst fles prosecco en lekkernijen op de kamer.
Eén nadeel : geen airco op de kamers (technisch moeilijk in historische gebouwen).
Echte aanrader voor bezoek Vught en 's Hertogenbosch.

Kamertip: Koetshuis rustig met maar enkele kamers
  • Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Joannes H, Manager van Landgoed Huize Bergen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 mei 2018

Geachte mevrouw Elie V, bedankt dat u de tijd heeft willen nemen om uw ervaring met Landgoed Huize Bergen hier op Tripadvisor te delen. Wij waarderen de complimenten en 5-sterren die u de ervaring toekent enorm. Hopelijk mogen wij u vaker verwelkomen op ons landgoed wanneer u een bezoek brengt aan regio Vught en Den Bosch.