Landgoed Huize Bergen
B&B 36(Vught)
17 oktober 2017 beoordeeld

In een prachtige kader en met zomerweer half oktober je verjaardag vieren op dit Landgoed was een echt feest.
Wij genoten buiten nog van een drankje, dineerden lekker in de villa, sliepen in comfortabele kamers en sloten dit feestweekend af met een uitgebreid ontbijt.
Het was top!

Verbleef: oktober 2017, reisde met vrienden
HuizeBergen, Manager van Landgoed Huize Bergen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 oktober 2017

Geachte Tine255, dat weer hadden wij natuurlijk speciaal besteld, het wordt alleen niet altijd geleverd maar soms hebben we geluk. Wat fijn om terug te mogen lezen dat je zo van het feest hebt kunnen genieten. Wij hebben het met plezier verzorgd. Hopelijk mogen wij jullie vaker ontvangen op het landgoed.

19 september 2017 beoordeeld

Nieuwe kamer met goede bedden. Mooi sanitair. Prachtige omgeving. Even heerlijk ontspannen in een prachtig landhuis. Hele nette correcte bediening. Binnen paar minuten in centrum Den Bosch.
Geen negatieve opmerkingen.

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
HuizeBergen, Manager van Landgoed Huize Bergen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 september 2017

Geachte ebe737, bedankt dat u tijd heeft willen vrijmaken om uw ervaring met Landgoed Huize Bergen hier op TripAdvisor te delen. Fijn dat u zo van uw verblijf en de locatie heeft genoten. Wij kijken er naar uit om u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

15 september 2017 beoordeeld

Ik zou niet voor minimaal 200 tekens vragen. Dit irriteert aan het einde nog net. Ik ben zeer tevreden. Wil graag een tevredenheidsonderzoek invullen maar vindt nadenken over 200 woorden iets te veel.

Verbleef: september 2017, reisde voor zaken
HuizeBergen, General Manager van Landgoed Huize Bergen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 september 2017

Geachte robmY2631WL, bedankt dat u de tijd heeft willen nemen om uw ervaring te delen. Wij waarderen dit enorm en vinden het dan ook plezierig te mogen vernemen dat u zeer tevreden bent. Wat betreft de 200 karakters, dat is een tip die wij zeker gaan delen met de techniek. Bedankt en hopelijk mogen wij u in de toekomst nogmaals verwelkomen op Landgoed Huize Bergen.

Marc van den Broek
directeur

14 september 2017 beoordeeld

We hebben genoten van mooie plek op nieuwe hotelkamer en vriendelijke service. Prima ontbijt. Ook geschikt voor groepen met een vergaderprogramma. Veel groen en interessante historie, Op steenworp áfstand van Den Bosch.

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
HuizeBergen, Manager van Landgoed Huize Bergen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 september 2017

Geachte Dagmar, bedankt dat u uw ervaring met Landgoed Huize Bergen met ons heeft willen delen. Fijn dat u zo van de omgeving en onze nieuwste hotelkamers heeft genoten. Bedankt voor uw bezoek en hopelijk mogen wij u vaker ontvangen op het landgoed.

14 september 2017 beoordeeld

Sfeervolle, brabantse gezelligheid met veel goede kwaliteit in de bediening en het eten en een paar kleine minpuntjes zoals genoemd.
Wij raden dit adres zeker aan of komen zelf nog eens graag terug. Succes!!!!

Verbleef: september 2017, reisde met vrienden

Geachte heer/mevrouw kleinbekermark, bedankt dat u de tijd heeft willen nemen om uw verblijf bij ons te beoordelen. Fijn om te horen dat u van uw verblijf en de Brabantse gezelligheid heeft genoten. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.