Beoordeeld op 25 november 2022 via mobiele applicatie

Fijn hotel met een lieve barvrouw Monique. . Die ons inde gezellige knusse loungebar van het hotel een heerlijke cocktail naar wens heeft gemaakt! Super lief. Prima kamers en lekker ontbijt. Genoten van onze wandelingen in de omgeving Vught en Den Bosch.

Beoordeeld op 22 november 2022

We verbleven drie nachten in het Van der Valk hotel en het was zoals steeds perfect in orde! De kamers zijn proper en netjes, het personeel erg klantvriendelijk en het ontbijt...dat is gewoon geweldig.
Vrijdagavond aten we bovendien het "shared dining"-menu in het restaurant van het hotel, wat ook echt een aanrader is, want het eten was lekker en de bediening erg vriendelijk.
We werden geholpen door Pepijn, die erg zijn best deed om ons welkom te laten voelen en daar ook bijzonder goed in slaagde.

Beoordeeld op 21 november 2022

We hebben samen in het restaurant gegeten,met een geweldige bediening haar naam is Monique.
Ze was zeer alert en vriendelijk.
Wat ik ook heel fijn vind is dat ons hondje ook binnen mocht.

We komen graag nog eens terug.

Kamertip: Een restaurant waar je goed en lekker kan eten.
Beoordeeld op 20 november 2022

Fijn hotel, schoon, goede bedden. Prachtig restaurant, maar wel druk. Maar daar was wat snelheid en service betreft niets van te merken: voldoende personeel, vriendelijk, behulpzaam. Prima geregeld allemaal.

Beoordeeld op 17 november 2022

Super mooi restaurant en een heerlijk shared dining menu op. Monique was heel vriendelijk en dacht mee met onze kleine meid die erbij was. Het menu was wat veel voor twee, kon prima met 3/4 mensen. Top avond