4 maart 2018 beoordeeld

Wij hadden de boeking overgenomen van vrienden en via de telefoon de boeking naar onze naam laten overzetten en hiervan ook een duidelijke bevestiging gehad. Toen wij aankwamen werd ons verteld dat onze boeking geannuleerd was wat wij niet hadden gedaan. Vervolgens konden we nog wel blijven maar moesten we de hoofdprijs betalen voor de kamer i.p.v. de prijs die ons eerder beloofd was. Verder deed het licht op de badkamer het niet goed, lag de deksel van de prullenbak ernaast omdat deze er niet op paste en was er geen koffie aanwezig in de kamer.

• Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
Marlies v, Front Office Manager van Van der Valk Hotel 's-Hertogenbosch-Vught, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 maart 2018

Bedankt voor uw terugkoppeling naar aanleiding van uw verblijf bij ons.

3 maart 2018 beoordeeld

Prima hotel met vriendelijk personeel. Wij hadden de pech dat er gasten waren die de hele nacht herrie maakten. Onze kamer was best gehorig waardoor onze nachtrust best verstoord was. Verder luxe kamer, goed eten en ontbijt, vriendelijk personeel.

• Verbleef: februari 2018, reisde met een partner

Bedankt voor uw reactie, fijn om te lezen dat u genoten heeft van ons ontbijtbuffet.

27 februari 2018 beoordeeld

Op zondag aangekomen. De kamer was goed schoon, net als de badkamer. Er stonden douche producten om gebruik van te maken. De douche was erg lekker. Goed geslapen ook, een heerlijk bed. Wat ons betreft voor herhaling vatbaar! #alaaf

• Verbleef: februari 2018, reisde met een partner

Fijn om te lezen dat u lekker geslapen heeft. We hopen u snel nog eens te zien.

25 februari 2018 beoordeeld

Na een drukke en eenerverende dag gastvrij ontvangen. Heerlijke rustige kamer met goede bedden en ruime badkamer, ontbijt ontzettend goed en heel veelzijdig , heerlijk vlierbessendap. Komen zeker nog een keer terug, echte aanrader, dicht bij Den Bosch, echt super

• Verbleef: februari 2018, reisde met een partner

Wat leuk om te lezen dat u gastvrij ontvangen bent. Dit doen we ook erg graag.

19 februari 2018 beoordeeld

Bezoek Oeteldonk 2018. Wij zijn dit jaar te gast geweest tijdens de Carnal. Locatie perfect. Prijs kwaliteit vinden we niet in verhouding. Ook de prijs van het ontbijt vinden we aan de hoge kant. Kamers zijn ok.

• Verbleef: februari 2018, reisde met een partner

Bedankt voor uw reactie. Hopelijk heeft u een leuke carnaval gehad.