Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.312)
Beoordelingen filteren
1.312 resultaten
Waardering van reizigers
427
527
244
88
26
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
427
527
244
88
26
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
173 - 178 van 1.312 beoordelingen
Beoordeeld op 19 februari 2018

Bezoek Oeteldonk 2018. Wij zijn dit jaar te gast geweest tijdens de Carnal. Locatie perfect. Prijs kwaliteit vinden we niet in verhouding. Ook de prijs van het ontbijt vinden we aan de hoge kant. Kamers zijn ok.

Datum van verblijf: februari 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank lbakke656472
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Marlies v, Front Office Manager van Van der Valk Hotel 's-Hertogenbosch-Vught, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 maart 2018

Bedankt voor uw reactie. Hopelijk heeft u een leuke carnaval gehad.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 19 februari 2018

Ideaal uitvalsbasis voor een weekendje Den Bosch. Taxi service vanuit het hotel naar het centrum (€5,-) geen gebruik van gemaakt.Super ontbijt!! Heerlijk diner.Kamers zijn wat gedateerd maar wel schoon.

Datum van verblijf: februari 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank jerdan2018
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Marlies v, Front Office Manager van Van der Valk Hotel 's-Hertogenbosch-Vught, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 maart 2018

Bedankt voor uw reactie! Fijn om te lezen dat u lekker gegeten heeft bij ons.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 18 februari 2018 via mobiele applicatie

In de vergaderruimte was de airco slecht te regelen. Boven de tafel warm en onder de tafel koud. Last van droge ogen, een bezoeker heeft geïrriteerde ogen opgelopen. Het hotel is kruip door sluip door aan elkaar vast gemaakt. Kamers waren netjes maar gedateerd. Het eten was prima maar de bediening liet te wensen over. Snel, snel, snel, weinig aandacht en voordat je iets kon vragen waren ze al weer vertrokken. Het was de vrijdag voor carnaval dus misschien wilde ze snel naar huis om zich te gaan verkleden. Alleen maar zoete nagerechten, niet bijv. een kaasplankje. Bediening in de bar was daarentegen uitstekend, aardige bartender en met iedereen een leuk praatje.

Datum van verblijf: februari 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Bedank BartJan010
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Marlies v, Front Office Manager van Van der Valk Hotel 's-Hertogenbosch-Vught, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 maart 2018

Bedankt voor uw terugkoppeling. In verschillende zalen gaan wij de klimaatbeheersing vervangen, we hopen u nog eens te mogen ontvangen.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 12 februari 2018

Alles was voortreffelijk een uitzondering was de gastvrouw van het restaurant tijden ons diner. Deze dame was meer dan een super gastvrouw zij was werkzaam tussen 18.30 en later. Dit is DE service van vander Valk ten top..

Datum van verblijf: februari 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank wbv2018
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Marlies v, Front Office Manager van Van der Valk Hotel 's-Hertogenbosch-Vught, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 maart 2018

Wat een mooie woorden en veel lof, hartelijk dank hiervoor.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 11 februari 2018 via mobiele applicatie

Ondanks druk carnavals weekend, alles weer goed geregeld. Taxi’s reden af en aan en de kamers waren weer in orde. De bar was helaas vroeg gesloten, maar dat is begrijpelijk. Het ontbijt was weer geweldig en meer dan voldoende en voor iedereen wat wils.. heerlijk.

Datum van verblijf: februari 2018
Reistype: Reisde met vrienden
Bedank jolandavielvoye
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Marlies v, Front Office Manager van Van der Valk Hotel 's-Hertogenbosch-Vught, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 maart 2018

Bedankt voor uw leuke reactie, fijn dat jullie genoten hebben.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken