19 februari 2018 beoordeeld

Bezoek Oeteldonk 2018. Wij zijn dit jaar te gast geweest tijdens de Carnal. Locatie perfect. Prijs kwaliteit vinden we niet in verhouding. Ook de prijs van het ontbijt vinden we aan de hoge kant. Kamers zijn ok.

• Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
Marlies v, Front Office Manager van Van der Valk Hotel 's-Hertogenbosch-Vught, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 maart 2018

Bedankt voor uw reactie. Hopelijk heeft u een leuke carnaval gehad.

19 februari 2018 beoordeeld

Ideaal uitvalsbasis voor een weekendje Den Bosch. Taxi service vanuit het hotel naar het centrum (€5,-) geen gebruik van gemaakt.Super ontbijt!! Heerlijk diner.Kamers zijn wat gedateerd maar wel schoon.

• Verbleef: februari 2018, reisde met een partner

Bedankt voor uw reactie! Fijn om te lezen dat u lekker gegeten heeft bij ons.

18 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In de vergaderruimte was de airco slecht te regelen. Boven de tafel warm en onder de tafel koud. Last van droge ogen, een bezoeker heeft geïrriteerde ogen opgelopen. Het hotel is kruip door sluip door aan elkaar vast gemaakt. Kamers waren netjes maar gedateerd. Het eten was prima maar de bediening liet te wensen over. Snel, snel, snel, weinig aandacht en voordat je iets kon vragen waren ze al weer vertrokken. Het was de vrijdag voor carnaval dus misschien wilde ze snel naar huis om zich te gaan verkleden. Alleen maar zoete nagerechten, niet bijv. een kaasplankje. Bediening in de bar was daarentegen uitstekend, aardige bartender en met iedereen een leuk praatje.

Verbleef: februari 2018, reisde voor zaken

Bedankt voor uw terugkoppeling. In verschillende zalen gaan wij de klimaatbeheersing vervangen, we hopen u nog eens te mogen ontvangen.

12 februari 2018 beoordeeld

Alles was voortreffelijk een uitzondering was de gastvrouw van het restaurant tijden ons diner. Deze dame was meer dan een super gastvrouw zij was werkzaam tussen 18.30 en later. Dit is DE service van vander Valk ten top..

• Verbleef: februari 2018, reisde met een partner

Wat een mooie woorden en veel lof, hartelijk dank hiervoor.

11 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ondanks druk carnavals weekend, alles weer goed geregeld. Taxi’s reden af en aan en de kamers waren weer in orde. De bar was helaas vroeg gesloten, maar dat is begrijpelijk. Het ontbijt was weer geweldig en meer dan voldoende en voor iedereen wat wils.. heerlijk.

Verbleef: februari 2018, reisde met vrienden

Bedankt voor uw leuke reactie, fijn dat jullie genoten hebben.