Beoordeeld op 18 juni 2022 via mobiele applicatie

Ivm een feest waren wij hier op uitnodiging. Geweldige keuken , fantastisch geregeld betreft allergieën! Nergens last van gehad en de gerechten zagen er super mooi uit! We waardeerden deze lokatie en koks met een 10 plus! Dank jullie wel!!

Kamertip: Prima parkeren (kosteloos) en groot parkeerterrein.
Datum van verblijf: juni 2022
Beoordeeld op 5 juni 2022 via mobiele applicatie

Een toplocatie. Ons weekend Brabant zijn wij hier gestart met een overheerlijke lunchen op een toplocatie, mooie en heerlijke gerechten. Wij voelden ons echt welkom. Dank jullie wel team Kasteel Maurick voor deze beleving in jullie prachtige tuin. Wij komen zeker terug.

Datum van verblijf: juni 2022
Beoordeeld op 22 april 2022 via mobiele applicatie

Restaurant en brasserie en heerlijke plekjes om in de zon te zitten, we hadden een picknick besteld en zaten lekker buiten met een muziekje op terras. Picknick was van tevoren besteld, we hadden idee dat ze het vergeten waren want de mand stond niet klaar en personeel wist van niks. Lekkere latte macchiato gehad tijdens het wachten, dus goed opgelost. Op de site kan je lezen wat je krijgt. Bij ons werd idee versterkt dat er snel wat spullen bij elkaar geraapt werden voor de mand. De smaken waren goed maar fruit is gewoon een appel. Het waren geen minibroodjes maar sandwiches, geen aardbeien bij de salade, geen water, geen cheesecake, smakeloze kaas, de red vekvet is geen stuk taart maar letterlijk een stukje wat je in 1 x in je mond stopt. Met deze recensie wil ik duidelijk maken dat het geen 32,50 p.p. waard is! Absoluut niet!

Datum van verblijf: april 2022
Beoordeeld op 30 maart 2022 via mobiele applicatie

Onlangs genoten van een overheerlijke hightea op Kasteel Maurick.
Wij werden zéér vriendelijk en gastvrij ontvangen door een aantal medewerkers.
De hightea begon met een glas bubbels, daarna een overheerlijke soep, geserveerd in een wijnglas wat de presentatie nèt iets specialer maakt.
De etagère was rijkelijk gevuld met mooi opgemaakte gerechtjes. Broodjes waren vers en royaal belegd.
Kortom...top!
Ga ook eens dineren in Hendrik van Maurick...in een woord...Geweldig!

Datum van verblijf: maart 2022
Beoordeeld op 30 maart 2022

We hadden na een afscheidsreceptie bij Kasteel Maurick nog een afsluitend diner. Toen we in de dinerruimte aankwamen was er voor te weinig mensen gedekt. De ober had overduidelijk geen zin in zijn werk, was ronduit onbeschoft. Er kon geen vriendelijk lachje vanaf. Hij zuchtte en steunde als we iets durfden te vragen. Hij kwam niet met drank langs, smeet de borden op tafel en de keer dat hij wel langskwam met wijn gooide hij het over het glas en de tafel heen. Het aantal voorgerechten klopte niet waardoor 1 persoon erg lang moest wachten. Geen enkele excuses daarvoor, alleen een hoop gezucht van de ober. Bij het hoofdgerecht was van iemand de eendeborst veel te rauw, maar omdat het eten dat geserveerd werd erg karig was, had deze persoon al 2 aardappeltjes van de garnituur opgegeten vóór de ober de eendeborst weer meenam naar de keuken. Het duurde heel erg lang voor deze persoon alsnog een goed gebakken eendeborst geserveerd kreeg, alleen kreeg hij een koffiebordje met slechts de eendeborst voorgeschoteld. Geen alsnog mooi opgemaakt bord met garnituur, echt alleen een kaal bordje met de opnieuw gebakken eendeborst! Schandalig! Een beetje zichzelf respecterend restaurant gaat zo niet met zijn gasten om. We kregen met moeite nog een kop koffie na, als je geen koffie wilde werd er niet gevraagd of je misschien thee wilde in plaats. Je kreeg gewoon niets. Je kon er ook niet om vragen want de ober was steeds in geen velden of wegen te bekennen. Lang nadat de koffie was uitgeserveerd en iedereen deze al op had, kwamen ze nog met bordjes met suiker en melk. Veel te laat. Er was bij de koffie ook geen koekje of bonbon, helemaal niets! Je betaald de hoofdprijs voor een erg karig, niet heel smakelijk menu en de service is uitermate belabberd!! Voor zo'n locatie met deze pretentie mag je anders verwachten! Heel erg slecht!!!

Datum van verblijf: maart 2022
  • Reistype: Reisde voor zaken