Beoordeeld op 8 mei 2018 via mobiele applicatie

Ben hier samen met mn dochter. Maar erg verouderd hotel. Sleutels geen kaarten. Kamers verouderd. Bedden prima. Maar niet aan beide kanten van t bed een stopcontact. Geen zeepjes shampoo en dat soort dingen. Lampen aan t bed lam dus niet te richten. Eten was best prima. Amuses waren erg lekker. Een smootie van getaoofde peer en een salade nisoise met mozzerella. Verder hadden we carpaccio. Was lekker maar veel sla. Ik had biefstuk op een stokkie. Allemaal verschillende maten maar geen van de stukjes rare zoals ik besteld had. Saus was lekker. Personeel top.

Verbleef: mei 2018, reisde met familie
Beoordeeld op 30 april 2018 via mobiele applicatie

Mooie ruime kamers, alles aanwezig, alles schoon, nette service, goed restaurant met wel een ietwat kleine menukaart, maar wat erop stond was dik in orde. Vriendelijk personeel die allemaal hun vak verstonden. Geweldige speelgelegenheid voor kinderen en een relaxte sfeer. Prijs kwaliteit dik in orde!

Verbleef: juni 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 23 april 2018

vier sterren waard rustig grote doch met grote kamer en grote t v uitzicht op de golf terein lekker eten in resturant en zeer uit gebreid ontbijt vriendelijke bediening het was de tweede maal en we gaan zeker nog terug

• Verbleef: april 2018, reisde met familie
Beoordeeld op 11 april 2018 via mobiele applicatie

Mooi hotel, rustig gelegen aan een golfbaan. Heerlijke douche en goede bedden. Standaard maar goed verzorgd ontbijt, dat voortdurend aangevuld werd. Op dag van aankomst genoten van een lunch. Goed verzorgd en vriendelijk opgediend.

Verbleef: april 2018, reisde met een partner
Mjhuisken, Manager van Aparthotel Delden, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 april 2018

Dank u wel voor uw beoordeling.

Beoordeeld op 11 april 2018

Mooi hotel met rustige kamers, gelegen aan een golfterrein. Vriendelijk personeel, propere kamers, goed onderhouden. Uitstekend ontbijt met voldoende variatie en voortdurend aangevuld.
Lunch genoten op dag van aankomst : eenvoudige kaart maar leuke gerechten, smaakvol bereid en vriendelijk opgediend.

• Verbleef: april 2018, reisde met een partner

Dank u wel voor uw vriendelijke beoordeling.