Beoordeeld op 1 april 2019

De locatie is prima, goed/dicht bij de snelweg/doorgaande weg en mogelijkheid tot wandelen.

Echter het hotel was zeer matig, inchecken was prima, de ingang was dicht en moest je via de achterkant naar binnen. We konden de parkeerplaats niet op, aangezien de werklui met elkaar breed uit stonden te praten. Kreeg een snauw naar je toe als je een opmerking maakte.

Het personeel op zaterdagavond was vriendelijk. Eten was prima in de avond, beetje weinig maar wel goed te eten.

Zondagochtend was er 1 personeels lid die de tafels afruimde/schoonmaakte echter ging dat op een slakkengang waardoor we lang moesten wachten tot dat er een tafel beschikbaar was. (15min) je wilt immers een opgeruimde tafel, er waren op dat moment ruim 6 tafels niet afgeruimd. Ontbijt is wel oke, croissantje, gewone bolletjes, niks bijzonders.

De kamer was smerig, 1 raam ging slecht open en was je bang dat het ruit er uit viel. Spinnenwebben aan het plafon. De gordijnen zijn denk ik voor de sier, je kan ze dicht doen echter is het net zo licht in de kamer als buiten, waardoor we beide haast,niet hebben geslapen.

Van de kamer krijg je maar 1 sleutel, opzich niet erg als je de deur achter je dicht kan trekken, helaas was het niet het geval en had je de sleutel nodig om de deur opslot te draaien, lastig als je met z'n 2en bent en de andere nog slaapt.. Sluit je die gene dan op? Wat als er brand is?

Er is geen lift (belangrijk om te weten, de tredes zijn halve treden dan een normale trap) Zwembad is klein, twee slagen en je bent aan de overkant.

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 18 maart 2019

Het wapen van delden is mooi gelegen buiten de stadskern van delden. Het een mooi buitenterras waar je zomers heerlijk kunt vertoeven het hotel beschikt Ov er 4 bowlingbannen en een binnenzwembad en er zijn handdoeken aanwezig. Het ontbijt en diner zijn prima. Ontvangst en personeel vriendelijk en attent. De kamer is goed en beschikt over koffie- theefaciliteit. Nu een paar minpunten In de dadkamer is er weinig ruimte voor toiletspullen,jammer dat er geen overzicht was met de tv zenders.alle Nederlandse zenders zaten door elkaar,kluisje zat in de kast op de grond, ook het bed is wat laag deze twee punten zijn voor ouderen heel onhandig.

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 30 januari 2019

Onze kamer was prima en lag aan de achterzijde. Mooie badkamer met inloopdouche, zeepjes, lotion en shampoo stonden klaar. Zwembad is heel de dag beschikbaar tot 22.00 uur en er liggen handdoeken op een rek om te gebruiken. Het 3 gangendiner was lekker en het ontbijtbuffet was gewoon heel goed. Er is geen lift, je moet de trap op.

Kamertip: Kamer langs de achterkant is rustig.
Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 5 augustus 2018 via mobiele applicatie

Aan het vriendelijke personeel ligt het niet, maar wij vonden ons verblijf hier matig. Er was geen lift (wisten we niet) dus zelf de koffers naar boven slepen (niet fijn voor ouderen!). Aan het plafond van de kamer hing spinrag, vies gezicht natuurlijk (de badkamer was trouwens goed schoon). Ook hadden we veel last van voorbijrazend verkeer langs onze kamer waardoor we ‘s nachts steeds wakker werden.
Maar het ontbijt, diner en sfeer in het hotel was erg goed en dat maakte veel goed.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 4 juli 2018

We hadden een grote kamer aan de voorzijde. Op verzoek een groot 2 persoons bed.
Mooie ruime badkamer met inloopdouche. Grote ventilator op de kamer was nodig tijdens onze 3 warme dagen. Beetje rumoer van het soms voorbijrazende verkeer.
Het halfpension arrangement was prima. Vriendelijke bediening. De cappuccino was verrukkelijk. Ieder dag schone handdoeken, zelfs ongevraagd. De e-bikes die we een dag gehuurd hadden, waren prima. Het was een verrassing dat er geen lift was. Verstandig om dat vooraf aan te geven. Ze hebben ook kamers op de begane grond.

Kamertip: rustige kamers aan de achterzijde
Datum van verblijf: juli 2018