Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Jannes W
Blaricum, Nederland

Lunch

Beoordeling van De Nederlanden
5,0 van 5 bollen9 mei 2021 beoordeeldvia mobiele applicatie
Dit is zoals het zou moeten zijn. Hoogstaande keuken met een plezierige informele bediening zonder té informeel te worden.
Verfijnde gerechten, mooi uitgebalanceerd. Mooi terras met leuk uitzicht over de Vecht
Datum van verblijf: mei 2021
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.
Hotels in de buurt
Gehele accommodatie vanaf het water
  • eDreams
  • ZenHotels.com
  • Priceline
2.6 km van De Nederlanden
Gratis wifi
Gratis parkeren
  • Vio.com
0.1 km van De Nederlanden
Gratis wifi
Gratis parkeren
Leonardo Hotel Vinkeveen Event Centre Eiland
Word beloond met One Key
  • Booking.com
  • Lol.travel
    € 105
  • Hotels.com
3.6 km van De Nederlanden
Gratis wifi
Restaurant
Loosdrecht Exterieur Pand
  • Hotels.com
  • Expedia.com
    € 91
  • Vio.com
3.8 km van De Nederlanden
Gratis wifi
Restaurant
sleepingroom
  • Hotels.com
  • Expedia.com
    € 180
  • eDreams
3.8 km van De Nederlanden
Gratis wifi
Gratis parkeren
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
12.1 km van De Nederlanden
Gratis wifi
Restaurant
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
14.0 km van De Nederlanden
Gratis wifi
Zwembad
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
7.4 km van De Nederlanden
Gratis parkeren
Zwembad
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
14.6 km van De Nederlanden
Gratis wifi
Restaurant
Meer hotels in Vreeland bekijken
Beoordelingen (102)
Beoordelingen filteren
102 resultaten
Waardering van reizigers
62
25
8
5
2
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
62
25
8
5
2
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 102 beoordelingen
Beoordeeld op 22 november 2020

In deze corona tijd, ben je verplicht in een restaurant annex hotel te verblijven.
Hotel kamers ligt op de 1e of 2e verdieping van het restaurant.
Kamers zijn netjes ingericht, behalve dat er geen koffiezet machine, ijkast en telefoon ontbreek verder niks.

Datum van verblijf: november 2020
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
2  Bedank yong997
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 13 september 2020 via mobiele applicatie

Geen aanrader voor mensen alleen. Je betaald een eenpersoons toeslag voor een kamer met een eenpersoons bed (?). Vervolgens heb je geen recht op het menu voordeel, dus betaal je daar ook meer voor dan je tafel genoten. Neem je geen dessert uit het menu maar kaas dan komt daar , zonder toelichting, ook nog een toeslag bij. Toen ik mijn verbazing uitsprak over de aanpak kreeg ik als reactie dat ik dan maar naar een Van der Valk moest gaan als ik niet bereid was om allerlei toeslagen te betalen. Dit was volledig normaal in goede restaurants en ik had daar blijkbaar geen verstand van en moest ook vooral nooit meer terug komen. Ben nog stil van deze uiterst onprettige bejegening.

Datum van verblijf: september 2020
Reistype: Reisde met vrienden
2  Bedank marb306
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Caroline Berends-Proot, Eigenaar van De Nederlanden, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 september 2020

Wat fijn dat u uw ervaring deelt, wij zullen onze van u als gast achterwege laten. Het zegt genoeg dat na check out, uw reisgenoten hun excuses kwamen aanbieden voor uw gedrag.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 augustus 2020 via mobiele applicatie

Voorop gesteld: de gerechten waren allen smaakvol! Later begrepen we dat de chef er niet eens was. Complimenten voor de keuken.

Hoor ik een 'maar'? Zeker.

Mijn beoordeling geef ik aan de keuken. De gerechten waren namelijk mooi en smaakvol.

Maar nu de bediening:
Vriendelijk. Dat zeker. Een aantal zaken gingen echter niet goed:
- een tweetal gerechten werden voor de tweede keer aan onze tafel uit geserveerd. Deze waren echter voor een andere tafel bedoeld.
- Wij hadden alleen witte wijn gevraagd en bij het hoofdgerecht kregen we tot onze verassing toch rode wijn.
- Bij één van de gerechten zaten kokkels. Hiervan hadden we aangegeven dat we deze beiden niet wilden. Bij het uitserveren zaten deze er toch bij. Werd wel gelijk weer meegenomen... maar toch ...
- beiden hadden we halve glazen wijn. Op de rekening stond voor één van beiden hele glazen. Zo gelaten. Het verschil heb ik als fooi zo gelaten.
- vanaf mijn plaats had ik goed uitzicht op de deur naar het terras. Het is niet op één hand te tellen de keren dat er met gerechten weer terug is gegaan omdat er iets niet klopte.

In het geheel: prachtige en smaakvolle gerechten. Wanneer je echter afrekent (en de rekening is passend bij één ster) en je de rekening ziet - rekening houdend met bovenstaande - voel ik me toch een beetje bekocht.

Leuke plek aan de Vecht. Mooie gerechten. Maar het totaal klopt niet. Leuk voor een keer. Maar nog eens? Denk het niet. Jammer.

Datum van verblijf: augustus 2020
Reistype: Reisde met een partner
1  Bedank Traveller-Harm
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 27 juni 2020

op het terras gegeten en behandeld zoals je in een sterrenrestaurant mag verwachten. De jongedames die ons verzorgden zouden iets minder routineus het verhaal van de gerechten mogen vertellen. Maar ik begrijp dat je niet van iedereen het talent van een toneelspeler mag verwachten. Wanneer je een menu serveert en ervan uitgaat dat de gast met Champagne start is de prijs wat "stijf". Wel uitstekend hoe de heerlijke amuses werden ingepast. Kritisch puntje: de wijnkaart is wat chaotisch: uitgaan van een smaakprofiel is te rechtvaardigen, maar dan mag je bij de presentatie van de wijnkaart die introductie verwachten. Zorgelijker is om dat onder Bourgogne de Chablis zonder vermelding van die Appellation te vermelden. Er bestaan ook sloten witte Bourgogne die geen Chablis zijn (en die AC kent immers ook nog 3 sub-categorieen ...). Mijn gasten hadden niets dan lof en dat vergoedt alles!

Kamertip: we hebben er alleen gegeten
Datum van verblijf: juni 2020
Bedank guustave
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Caroline Berends-Proot, Eigenaar van De Nederlanden, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 juli 2020

Dank voor uw bericht! Graag een keer tot ziens!

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 5 oktober 2019

Mooie locatie en heerlijk eten. De domper was de rekening want die klopte niet. Het diner wilden ze nogmaals in rekening brengen terwijl het al betaald was. Verder het in rekening brengen van een ongevraagd waterarrangement en de glazen wijn onjuist in rekening brengen. Het vrouwelijk personeel was niet altijd even vriendelijk en soms onvindbaar. Bij het ontbijt op zoek moeten gaan naar een medewerkster om een kop koffie te vragen. Pluspunt: voor ons 40 jarig huwelijk kregen wij een heerlijk dessert met de tekst “gefeliciteerd” erop.

Datum van verblijf: oktober 2019
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank Mimosaplein
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
wilcocarolineberends, Eigenaar van De Nederlanden, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 november 2019

Goedemorgen, dank voor uw reactie. Wat jammer dat de puntjes niet op de i waren tijdens uw verblijf. Graag komen wij persoonlijk met u in contact. Kunt u ons een bericht sturen op info@nederlanden.nl?

M.b.t. het water. Zoals elk restaurant vragen wij of er plat of bruisend water gewenst is. Dit schenken wij dan ook per persoon gedurende lunch en diner, uw glas wordt continue bijgevuld. Dit staat op de rekening als zijnde waterarrangement.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken