Beoordeeld op 27 juni 2020

op het terras gegeten en behandeld zoals je in een sterrenrestaurant mag verwachten. De jongedames die ons verzorgden zouden iets minder routineus het verhaal van de gerechten mogen vertellen. Maar ik begrijp dat je niet van iedereen het talent van een toneelspeler mag verwachten. Wanneer je een menu serveert en ervan uitgaat dat de gast met Champagne start is de prijs wat "stijf". Wel uitstekend hoe de heerlijke amuses werden ingepast. Kritisch puntje: de wijnkaart is wat chaotisch: uitgaan van een smaakprofiel is te rechtvaardigen, maar dan mag je bij de presentatie van de wijnkaart die introductie verwachten. Zorgelijker is om dat onder Bourgogne de Chablis zonder vermelding van die Appellation te vermelden. Er bestaan ook sloten witte Bourgogne die geen Chablis zijn (en die AC kent immers ook nog 3 sub-categorieen ...). Mijn gasten hadden niets dan lof en dat vergoedt alles!

Kamertip: we hebben er alleen gegeten
Datum van verblijf: juni 2020
Caroline Berends-Proot, Eigenaar van De Nederlanden, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 juli 2020

Dank voor uw bericht! Graag een keer tot ziens!

Beoordeeld op 5 oktober 2019

Mooie locatie en heerlijk eten. De domper was de rekening want die klopte niet. Het diner wilden ze nogmaals in rekening brengen terwijl het al betaald was. Verder het in rekening brengen van een ongevraagd waterarrangement en de glazen wijn onjuist in rekening brengen. Het vrouwelijk personeel was niet altijd even vriendelijk en soms onvindbaar. Bij het ontbijt op zoek moeten gaan naar een medewerkster om een kop koffie te vragen. Pluspunt: voor ons 40 jarig huwelijk kregen wij een heerlijk dessert met de tekst “gefeliciteerd” erop.

Datum van verblijf: oktober 2019
wilcocarolineberends, Eigenaar van De Nederlanden, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 november 2019

Goedemorgen, dank voor uw reactie. Wat jammer dat de puntjes niet op de i waren tijdens uw verblijf. Graag komen wij persoonlijk met u in contact. Kunt u ons een bericht sturen op info@nederlanden.nl?

M.b.t. het water. Zoals elk restaurant vragen wij of er plat of bruisend water gewenst is. Dit schenken wij dan ook per persoon gedurende lunch en diner, uw glas wordt continue bijgevuld. Dit staat op de rekening als zijnde waterarrangement.

Beoordeeld op 2 september 2019

De Nederlanden is gevestigd in een monumentaal pand met recent gerenoveerde kamers die van alle moderne gemakken zijn voorzien zonder afbreuk te doen aan het karakter van het pand. De service is professioneel met een persoonlijke touch. Uitgebreid, aan tafel geserveerd, ontbijt waarbij men er alles aan doet om ervoor te zorgen dat het je aan niets ontbreekt. Ook is het zeker de moeite waard om de mooie omgeving aan de Vecht te verkennen. Al met al een geweldige ervaring.

Datum van verblijf: september 2019

Dank voor uw fijne bericht, zo lezen wij dat natuurlijk graag! Wie weet tot een volgende keer?

Beoordeeld op 31 augustus 2019 via mobiele applicatie

We waren hier lang niet geweest en het beviel ons uitstekend. Mooie amuses, oesters en voorgerechten. De schol met truffel was fantastisch! Daarna Hollandse kaas met een mooi glas port. Aardige bediening; we moesten wel een paar keer om refill van water en wijn vragen, maar dat heb ik liever dan andersom (!). Ik kan dit restaurant van harte aanbevelen!

Datum van verblijf: augustus 2019
wilcocarolineberends, Eigenaar van De Nederlanden, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 september 2019

Dank voor uw fijne bericht! En de puntjes op de i die we moeten zetten. Wie weet eens tot ziens?

Beoordeeld op 11 juli 2019 via mobiele applicatie

Wat een geweldige locatie met de juiste sfeer voor een goed zakelijk en vriendschappelijk samen zijn. De lobby was bij uitstek de beste plek om een wat te drinken en een heerlijke amuse te eten; en bij te praten met de vrienden. Om uiteindelijk heerlijk uitgebreid samen te eten in het sfeervolle restaurant. Zodra het avontuur begint merk je hoe goed de chef zijn professie uitoefent. Sublieme smaakcombinaties in zijn zeker aan te raden signatuur gerechten. Heerlijk!
En eigenlijk een continue afwisseling van mooie gerechten en de fijne wijnkeuze daarbij. Het was intens goed, en daarmee ook laat geworden. En nu nog, de volgende ochtend, nagenieten. 1 ster meer dan waardig; van ons mogen het er meer zijn. We hebben afgesproken bij de eerste gelegenheid weer te gaan en dan ook te blijven slapen.

Datum van verblijf: juli 2019
wilcocarolineberends, Manager van De Nederlanden, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 september 2019

Wow!! Hier dromen wij van, dat onze gasten een beleving hebben als deze. Wat fijn dat u dit deelt, graag tot ziens!