30 augustus 2017 beoordeeld

Dit hotel heeft een score van bijna 10 op 10. nog nooit zo een vriendelijk onthaal gehad, supervriendelijk. Het hotel zelf zeer proper.(behalve de toiletten op het gelijkvloers misschien met momenten) Handdoeken leggen niet nodig, terras met prima bediening, avondanimatie (muziek en zang) rustig en goed, dicht bij de kust, temidden van natuur, kamers zeker OK met goed terras, het buffet was overheerlijk. Wel misschien aan te raden om auto te huren want in de directe omgeving (naast het aangrenzend visserdorpje), niet zoveel te zien. Gelegen op een 70 tal km van Portugal, dus via autostrade zeker heel vlot te bereiken (Lagos, Tavira). Het overtrof zeker onze verwachtingen en is zeker een aanrader om een weekje te verblijven. Zeker een aanrader !

Verbleef: augustus 2017
8 augustus 2016 beoordeeld

Over het algemeen goed hotel maar toch enkele verbeterpuntjes:
- het personeel aan de receptie was zeer vriendelijk en behulpzaam, het personeel in het restaurant en het onderhoudspersoneel daarentegen was niet allemaal even efficiënt en innemend
- het hotel werd goed onderhouden maar toch moest ik één avond vaststellen dat mijn kamer niet was gedaan
- de omgeving van het zwembad was nogal klein uitgevallen voor de hoeveelheid gasten, de stoelen stonden in rijen en volledig tegen elkaar aangeschoven en het handdoekleggen was er dagelijkse kost
- in het restaurant was er veel keuze maar alles was vrij smakeloos klaargemaakt en weinig fantasievol gepresenteerd.

• Verbleef: augustus 2016, reisde alleen
26 juli 2016 beoordeeld

Zeer vriendelijke ontvangst. Personeel aan receptie en poolbar is top. Personeel in zaal is nogal zakelijk, kort. Zeer lekker eten. Mooi groot zwembad. Zeer proper (zowel de kamers als de zwembadomgeving als andere delen van het hotel). Zeer goede animatie.

• Verbleef: juli 2016, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Iberostar
25 juni 2016 beoordeeld

Kamer, eten, personeel en animatie team, allen uitstekend.
Mooi zwembad, geweldig strand en mooie wandelboulevard.
In de plaats zelf was tijdens ons verblijf weinig te beleven.
Een trip naar Portugal, even de rivier oversteken, is de moeite waard.
Ayamonte is ook gezellig.

• Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
19 juni 2016 beoordeeld

Wij verbleven hier enkele dagen op rondreis door Andalusie. Het hotel is uitstekend. Wij hadden een kamer op premium locatie, dus met zeezicht. Het personeel is uitermate vriendelijk, dat merk je meteen aan de vriendelijke ontvangst bij de receptie. Het eten is van goede kwaliteit. Het zwembad was wel erg druk, maar er is over het algemeen genoeg plaats.

Kamertip: boek een kamer op premium locatie met zeezicht
  • Verbleef: juni 2016, reisde met een partner