Beoordeeld op 21 april 2018

Reis geboekt via Voyage privé.
Prachtige locatie.
Uitstekende voorzieningen.
Uitgebreide welness.
Mooi buitenzwembad met voldoende privacy
Water zwembad in april wel nog wat te koud
Supervriendelijk personeel
Wat wil je nog meer?

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 11 april 2018 via mobiele applicatie

Bij aankomst krijg je een fles rode of witte wijn als welkomstgeschenk. De witte vermentino en dede rode cannonau hebben gesmaakt. Een verblijf van 2 uur in de Spa met uitstekende hamam en sauna is inbegrepen. Mogelijkheid om een rug en nekmassage te nemen (45€). Ik werd professioneel gemasseerd. Het ontbijtbuffet bevat alles wat je maar kunt wensen, zout en zoet met schuimwijn er boven op. Zeer goede espresso koffie bij het ontbijt. Wie een excursie wil doen: er staan e-bikes (20€) en scooters (40€) ter beschikking. Een minpunt: 24 u op voorhand gereserveerd, maar de receptie had niets doorgegeven. Het duurde meer dan 30 minuten om een contract te ondertekenen. Als je de gegevens van je klanten hebt is het opnieuw invullen op een contract een overbodig tijdverlies. Er is een goede shuttle naar het dorp/haven. Die is ook nodig want het hotel ligt anderhalve km van het centrum met de winkels en restaurants. Een aanrader voor wie enkele dagen rust en natuur zoekt. Spijtig genoeg was het buitenzwembad begin april nog te koud.

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 22 oktober 2017

Wij wilden in het naseizoen nog even naar de zon. Via een direct mail van Secret Escapes werden wij attent gemaakt op dit hotel, gelegen op La Maddalena vlak boven Sardinië. Wij besloten 10 dagen te boeken. Vanaf Olbia met de taxi naar Palau waar elke 15 minuten de boot vertrekt voor een korte overtocht naar La Maddalena.
Het hotel ligt rustig en gaat op in de omgeving. Uitstekend personeel, prima kamer met uitstekende badkamer. Voortreffelijk ontbijt. Het zwembad niet al te groot met als minpunt dat het water steenkoud was. Zonneweide bij het hotel goed verzorgd met goede ligbedden, handdoekservice en de mogelijkheid te lunchen. Uitgebreide spafaciliteiten die wij overigens niet hebben gebruikt. Een prettige service is de gratis shuttlebus naar/vanaf het knusse havenstadje. Het hotel heeft een uitstekend restaurant voor het diner maar wij gingen liever naar het stadje.
Al met al een uitstekend hotel, overigens minder geschikt voor kinderen.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 10 oktober 2017 via mobiele applicatie

Uitstekend hotel. We hadden een standaard kamer. Niet al te groot, maar wel een prima bed.
We vroegen om een dunner kussen en dat was geen probleem.
Badkamer zonder bad maar met een prima regen douche.
Sauna faciliteiten zijn goed.
Ontbijt is super uitgebreid. Heerlijk om zo de dag te beginnen.
Minpuntje: in de rij staan voor de koffie ‘s-morgens.
In Maddalena was de kwaliteit van de restaurants ondermaats. Einde seizoen?
De kwaliteit van het eten in het restaurant van het hotel van gewoon goed.
Vier gangen diner voor zeer nette prijs. Ook de lunch is prima.
Drank is wel redelijk duur: prima hotel met vriendelijke bediening en goede service

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 21 september 2017

Kamers modern en verzocht ingericht. Twee keer per dag housekeeping die ook alles oppakken, perfect. Overigens is al het personeel zeer gastvrij en is niets te veel. Eten is goed genoeg keus en variatie. Ligging van het hotel is mooi maar niet centraal, dit word gecompenseerd met een shuttle service van het hotel naar het stadje. Al met al een zeer aan te raden hotel.

Kamertip: Eettentje achter het hotel in baai is een aanrader!
Datum van verblijf: september 2017