Beoordeeld op 12 juli 2017

4 dagen hier verbleven en echt genoten van het uitzicht en de rust. Het ontbijt was zeer uitgebreid met vers gebakken gebak. 2 mooie zwembaden waar we dikwijls alleen vertoefde zo rustig was het . Bonifacio is de mooite voor te bezoeken met als hoogtepunt de boottocht.

Kamertip: Mooie kamers met eigen tuin
  • Verbleef: juli 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 18 mei 2017

Het is wel een mooi hotel maar er heerst totaal geen sfeer.
Daarnaast is het ver van de stad dus als je wil gaan eten heb je zeker een auto nodig.
Er werd ons verteld dat we wel naar de stad konden lopen. Dat hebben we geweten.
Langs een aarde donkere weg 40 minuten terug lopen. Plus levensgevaarlijk met het verkeer.
Nee voor ons hoeft dit niet meer

• Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
La Direction A, Propriétaire van Hotel Cala Di Greco, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juni 2017

Cher LaurensV592,

Nous vous remercions d’avoir souligné que vous avez été touché par le charme de l'hôtel. En effet, nous sommes sur un domaine de 3 hectares planté d’oliviers centenaires bénéficiant d’une très belle vue sur Bonifacio, la mer et la Sardaigne. Nos suites, toutes munies d’un patio et d’une terrasse privative, sont conçues sur le concept Indoor Outdoor et vous offrent une ouverture exceptionnelle sur la nature environnante.

Nous profitons de votre commentaire pour clarifier certains points :

- Nous n’avons pas de restaurant sur place mais nous proposons à nos clients un service Snacking (assiettes de charcuterie et fromage etc…) tout au long de la journée. Nous sommes également à 5 minutes en voiture de Bonifacio, ce qui vous offre un choix étendu en matière de restauration. De plus, nous travaillons avec des partenaires bénéficiant d’un service de navette gratuit.
Vous pouvez également profiter d’un service de livraison proposé par des restaurants avec qui nous collaborons (sushis, pizzas etc …)

- Notre hôtel est situé à 5 minutes en voiture de Bonifacio et à 15 minutes à pied. En effet, de l’hôtel un sentier pédestre vous permet de rejoindre la ville.
Vous n’êtes donc pas obligé d’emprunter le chemin le plus long pour rejoindre Bonifacio à pied.

Nous regrettons les différents malentendus concernant les services proposés par l’hôtel. Il eut été préférable de consulter nos réceptionnistes qui sont à votre disposition pour vous communiquer tous les "bons plans" afin que vous puissiez passer un séjour encore plus agréable dans notre belle région.

Nous espérons vous recevoir pour un prochain séjour à Cala Di Greco.
Nous nous ferons un plaisir de vous renseigner afin que vous puissiez profiter au mieux de notre hôtel ainsi que de Bonifacio.

Cordialement,

Beoordeeld op 20 april 2017

Mooie kamer. we sliepen er met 3 vriendinnen. Er werd een sofa/bed omgebouwd tot slaapplaats. In deze kamer gaf dat voldoende slaapplaats alsook ruimte voor koffers etc. Leuk is dat wc/ kleedruimte en douche in aparte ruimtes zijn, zodat je elk jouw persoonlijke ruimte hebt. (als je niet als koppel gaat). Mooie buitenlounge.
vriendelijke bediening.
Bij het ontbijt veel zelfgebakken cake/ koek.
Bijzonder was dat er rekening werd gehouden met een gluten en lactose vrij dieet.
Men stond erop ons persoonlijk te verwelkomen en bij afreis te begroeten. Het hotel deed heel familiaal aan.
Wij komen terug

• Verbleef: april 2017, reisde met vrienden
Beoordeeld op 14 augustus 2016

Zeer mooi gelegen met prachtig uitzicht.
Rustig hotel en vlakbij de mooie en bruisende stad Bonifacio.
Van hieruit zijn dichtbij prachtige en ongerepte stranden te ontdekken.
Puntje van kritiek, er was geen waterkoker of nespresso toestel op de kamer wat ik persoonlijk zeer waardeer aan een hotel.
De prijs vh ontbijt 15€ is aanvaardbaar maar als men een omelet vraagt rekent men hier 7€ bovenop. Ook een lichtgekookt eitje of verse fruitsap wordt stevig aangerekend !

• Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 2 december 2014

Heerlijk mooie moderne suite(heel nieuw) met buitenlounge. Heerlijk vertoeven aan het zwembad met zicht op Bonifacio. Het ontbijt was heerlijk en met en ruime keuze aan specialiteiten. Wij komen zeker terug.

Kamertip: de nieuwe suites kiezen
  • Verbleef: oktober 2014, reisde met een partner