16 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen maand twee nachten bij Paraiso verbleven. Fijn verblijf gehad aan een mooi strand en de warme douche was heerlijk na een maand lang koude douches te hebben gehad. Vriendelijk personeel. Extra credits voor de behulpzaamheid van eigenaar Mike .

Verbleef: maart 2018, reisde alleen
CornIsland, Owner van Paraiso Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 maart 2018

Hoi Anniek!

Dank je voor je lieve review en aardige woorden over Paraiso. Ik geef de complimenten natuurlijk direct door aan ons hele team!

Kom maar gauw terug als je zat bent van de Nederlandse kou ;-)

6 november 2017 beoordeeld

We waren met een grote groep op zoek naar leuke activiteiten op het eiland toen we bij Paraiso terecht kwamen. Mike is ontzettend gastvrij en zeer flexibel met het meedenken naar leuke activiteiten of een combinatie daarvan.
Helaas verbleven we niet in Paraiso Beach Hotel zelf, maar hebben we wel een hele leuke boottocht gemaakt via dit hotel waarbij we een hele dag op pad zijn geweest, o.a. naar Little Corn. Na deze boottocht hebben we gegeten in het restaurant. De service is goed en het eten smaakt erg lekker!
Ook hebben we de dag daarna een tocht gemaakt met golfkarretjes over het eiland.
Mike heeft ervoor gezorgd dat wij een geweldige tijd op het eiland hebben gehad!!

• Verbleef: november 2017, reisde met vrienden
CornIsland, Owner van Paraiso Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 november 2017

Hey Dutchies!!

Haha! Bedankt voor jullie lieve woorden. Het was erg gezellig met jullie!
Nog een heel goede reis gewenst en ik hoop tot gauw!

Groeten aan alle meiden.

29 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij en onze kinderen vonden het fantastisch.Het echte eiland gevoel !
Hele leuke plek om te verblijven, leuke sfeer in het restaurant. We zijn net vertrokken maar zitten nu al aan onze volgende vakantie te denken! Eten was perfect! Kregen de kinderen het niet op werd het gewoon bewaard voor de volgende dag. Ook hebben we een rondrit gedaan met golfkarretjes langs alle leuke plekken van het eiland en gesnorkeld.

Verbleef: oktober 2017, reisde met familie
CornIsland, Owner van Paraiso Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 oktober 2017

Hoi Koen!

Dank je voor je review! Wij vonden het superleuk om jullie als gasten te hebben! Heel veel groeten aan vrouw en kids. Ook van Bence en Maya. die missen jullie al.. haha.
Ik hoop tot gauw.

7 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige locatie naast een redelijk strand. Mooie tuin op redelijke locatie. Prima restaurant, beetje trage bediening, Nica service zeg maar. maar wel sky high prijzen, in dit segment is er heel veel beters te vinden op het eiland.

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
CornIsland, Owner van Paraiso Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 juni 2017

Hoi Frank,

Bedankt voor je review. Beetje jammer van de service. We doen erg ons best om onze service continue te verbeteren. Fijn te horen dat ons restaurant goed is bevallen!

Ik hoop je snel weer te mogen ontvangen.

2 mei 2017 beoordeeld

Ik had Paraiso hotel geboekt via een package-deal: retour vlucht vanaf Managua + 2 nachten verblijf. De 2 nachten had ik bij voorbaat al uitgebreid naar 3 nachten.
Het is een prima resort om te verblijven. Kamers zijn zeer verzorgd en schoon en voor iedere kamer is een zithoek op het terras met een hangmat.
De plek is fantastisch: direct aan een mooi strand gelegen, waar je alleen even de straat voor moet oversteken.
Op het terrein zelf zijn genoeg zitjes en ligstoelen en hangmatten aanwezig om in de zon of in de schaduw te relaxen.
Bij de prijs was het ontbijt inbegrepen en dat was eenvoudig maar prima.
Van het restaurant heb ik weinig tot geen gebruik gemaakt: ik gaf er de voorkeur aan om op diverse plekken op het eiland lokaal te eten.
Bij Paraiso - alsmede ook bij de meeste andere hotels op het eiland - vond ik de drankjes in de bar erg duur. 5 USD voor een glaasje wijn, staat in geen verhouding tot de inkoopprijs naar mijn idee.
Het personeel is bijzonder vriendelijk en aardig en met name voor de manager Jass is niets maar dan niets teveel om het verblijf naar de zin te maken. Service met een hoofdletter "S". Zo hoort het!

• Verbleef: april 2017, reisde alleen