We ondersteunen de volgende browsers:
De nieuwste beoordelingen. De laagste prijzen. De perfecte plek om een hotel te zoeken.

“Een waar paradijsje”
5 van 5 bollen Beoordeling van Paraiso Beach Hotel

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
Paraiso Beach Hotel
Beoordeeld als nr. 2 van 7 hotels in Big Corn Island
Uithoorn, Nederland
1 beoordeling
“Een waar paradijsje”
Beoordeeld op 29 augustus 2013

Waarom gaat iedereen naar little corn? Blijf lekker op big corn en slaap in Paraiso. Na mijn lekkere tijd op little, ben ik drie dagen naar big corn gegaan. Dit eiland is veel authentieker en heeft verschillende mooie stranden. Paraiso ligt centraal op het eiland dichtbij verschillende stranden en het dorpje. De cabine was ruim en had een heerlijk bed. Maar de hangmatten waren mijn favoriet!! Wat betreft de douche die is genoemd in andere verslagen: die is inderdaad koud. Maar ik ben eigenlijk bijna geen warme douche tegen gekomen in Nicaragua. Tijdens mijn verblijf wilde ik verschillende restaurants uitproberen, maar uiteindelijk heb ik voornamelijk gegeten in het restaurant. De kaart is uitgebreid en er wordt snel en netjes bediend. Dit heb ik anders gezien in Nicaragua! Ik hoop zeker een keer terug te keren naar dit gezellig hotel :)

• Verbleef Augustus, 2013, bezocht alleen
Schrijf een beoordeling

326 Reizigersbeoordelingen

Bekijk beoordelingen van
Overzicht waarderingen
    4 van 5 bollen
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips (3)
Datum | Waardering
5 beoordelingen
5 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nuttige stemmen
Beoordeeld op 26 augustus 2013

Paraiso beach ligt op een goede locatie op Big Corn Island, direct aan het strand. Het personeel is behulpzaam. De eigenaar heeft persoonlijke aandacht voor zijn gasten.
De kamers zijn ruim en ook de buitenruimte is prima. Ook het restaurant is goed, beter hebben we elders op het eiland niet gegeten. Het enige minpuntje was de douche. Die had beter gekund.

• Verbleef Augustus, 2013, bezocht met familie

Brunssum, Nederland
3 beoordelingen
Beoordeeld op 6 maart 2013

Als we langer konden blijven hadden we dat zeker gedaan!! Helaas waren we onderweg ziek geworden, dus niet veel van het eiland kunnen genieten. Maar door de uitstekende service van het hotel, voelden we ons toch nog op vakantie!! Vooral de eigenaren die steeds voor ons klaarstonden krijgen een groot compliment! We voelden ons echt thuis!! En ook het personeel was top! Want ook al ga je niet van het terrein af gaat, er is echt van alles te doen; luieren in hangmatten, ligbanken aan zee (met een knip in de vingers en dan is de bediening er met een drankje) en heerlijk eten, massages etc etc.

• Verbleef Januari, 2013, bezocht met vrienden
Santpoort-Zuid, Nederland
23 beoordelingen
12 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 9 nuttige stemmen
Beoordeeld op 15 februari 2013

We verbleven hier vijf nachten.
Vriendelijke, Nederlandse eigenaars.
Leuke, ruime cabana, de helft van een rond huisje met een hangmat en hangstoel er voor.
Gezellig restaurant, het eten was goed. Aardig personeel.
Wat een beetje tegenviel was dat het niet direct aan het strand was, maar dat er een zandweg tussen zat, net even anders..
Het had echter ook zijn charme door de coleur locale die voorbij kwam.

Kamertip: Het enige verschil tussen een suite en een gewone caban is een tv. Nr.0 is als enige vrij gelegen.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef Januari, 2013, bezocht met een partner
Amsterdam, Nederland
4 beoordelingen
4 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
Beoordeeld op 13 mei 2012

Wij bleven helaas maar 1 nacht in Paraiso, we waren graag langer gebleven. Paraiso is zeer aan te raden, mooie ruime kamers met hele goede bedden (de beste die we tijdens onze vakantie hebben gehad). Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Ook de keuken is goed, hebben heerlijk gegeten. Het hotel heeft ook strandbedden (met kussen) staan waar je heerlijk op kan liggen en van het uitzicht kan genieten. Normaal gesproken kan je vanuit het strand bij het hotel snorkelen naar een schipswrak. Helaas hadden was er te harde wind uit de verkeerde richting en konden wij dat niet doen. Een goede reden om terug te komen.

• Verbleef April, 2012, bezocht met een partner
Rotterdam, Zuid-Holland, Netherlands
1 beoordeling
Beoordeeld op 21 april 2012

Tijdens mijn verblijf van een half jaar in Nicaragua wilde ik mijn moeder en broertje die overkwamen iets bijzonders laten zien; Corn Island. We hebben gekozen voor Paraiso en hebben daar met heel veel plezier verbleven. De grote tuin met hangmatten tussen de palmbomen zorgt voor een heerlijk ontspannen sfeer en het aangrenzende strand is fantastisch mooi. Met de eigenaar zijn we gaan snorkelen, hij kent dit stukje Oceaan op z'n duimpje en heeft ons geweldige plekken laten zien. Bij het terugkijken van de foto's krijgen we nog altijd een warm gevoel :-) De gastvrijheid was top en de sfeer relaxt. Prijs-kwaliteit verhouding is goed en de bedden incl klamboe slapen prima. Een aanrader!

• Verbleef Mei, 2011, bezocht met familie
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Big Corn Island in overweging
op 16.6 km afstand
Little Corn Beach and Bungalow
Little Corn Beach and Bungalow
nr. 1 van 7 in Little Corn Island
Sunshine Hotel
nr. 3 van 7 in Little Corn Island
98 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Paraiso Beach Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Paraiso Beach Hotel

Gelegenheid: Paraiso Beach Hotel
Adres: Shipwreck Beach, Nicaragua
Locatie: Nicaragua > Southern Atlantic Autonomous Region > Corn Islands > Big Corn Island
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Suites Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 2 van 7 hotels in Big Corn Island
Prijsklasse (per nacht): € 63 - € 75
Hotelcategorie:2,5 ster(ren) — Paraiso Beach Hotel 2.5*
Aantal kamers: 15
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, dus je kunt je reserveringen bij Paraiso Beach Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Paraiso Club Hotel Big Corn Island
Paraiso Hotel Big Corn Island
Paraiso Resort Big Corn Island

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?