“Geweldig!”
Beoordeling van Weligama Bay Dive Center

Weligama Bay Dive Center
Geclassificeerd als nr. 2 van 28 Outdooractiviteiten in Weligama
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: Meer dan 3 uur
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het strand daar was ten eerste geweldig! Leuke strandtent, volleybal veld en stoelen om in te zonnen. We werden hartelijk verwelkomd door de duikschool. We hebben ook het snorkelen bij pigeoni sland bij hun gedaan en ik vond het geweldig! Een vriendin heeft haar open water daar gehaald en het was een hele goede ervaring! De staff is echt super leuk en gezellig. Ook buiten de duikschool om was het heel gezellig om ze te zien steeds. Absoluut een aanrader!

21 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag gedoken op twee prachtige locaties (swami rock en navy island) vanuit Uppuveli. Heel veel verschillende vissen gezien en bij navy island twee keer gedoken door een kleine grot met school vissen (fantastische ervaring). Thaminda en zijn team hebben ons heel goed en deskundig begeleid tijdens de duiken en voorafgaand (uitstekende opfriscursus gekregen). Kortom: een absolute aanrader!

17 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hoewel er niet veel koraal aanwezig is op deze plek, heb ik toch diverse malen heel leuk gedoken op verschillende duiklocaties bij dit gebied. Er waren oa schildpadden, octopussen, grote murenen, diverse kleine vissoorten en een prachtige school baracuda's. De begeleiding is goed, het materiaal is prima en er worden altijd bootduiken gemaakt. Meestal wordt er tussen de 12 en 18 meter diep gedoken. Soms ook nog ondieper. De duiktijd is nooit langer dan 50 minuten. Aanrader.

9 februari 2017 beoordeeld

Goede en sfeervolle duikschool. Goed materiaal. Wij hebben 4 duiken gemaakt in 3 dagen met Thaminda Kumara, een goede instructeur met humor. Hij gaat voor ' luxury diving' voor zijn klanten: de duikmaterialen worden per tuktuk naar de boot vervoerd (200m lopen), dus geen gesjouw. Duiken in kleine groepen.
Helaas is door de tsunami en door el nino veel van het koraal beschadigd, maar er is nog steeds heel veel vis te zien! Mijn eerste keer 30m was hier, en ik denk er met veel plezier aan terug!

Bekijk meer beoordelingen
18 juni 2016 beoordeeld

Goede duikschool. In laagseizoen gedoken in Trincomalee. Materiaal in orde. Er hangt een relaxte sfeer. Personeel vriendelijk! Erg leuke duiken gemaakt. Swami Rock en Fort Frederick.

Reizigers die Weligama Bay Dive Center bekeken, bekeken ook

Mirissa, Zuidelijke Provincie

In Weligama Bay Dive Center geweest? Deel je ervaringen!